Blog crush!

30 maj

Lige et tip inden vi rejser om et par timer.

For nogle få uger siden opdagede jeg den amerikanske sundheds, motions og velværeblog, The Skinny Confidential. Ohhh my god – nyt blog crush til mig. Super labre og smukke Lauryn Evarts står bag og deler motionstips, lækre opskrifter og motiverende billeder. Selvom vi har vores egen blog, leder jeg altid efter ny inspiration. Og det har jeg fundet, må jeg sige 🙂

Så hvis I er til et girly design, lækre billeder og søger ny motivation, er bloggen noget for jer. Tjek den ud her.

Alle billederne tilhører The Skinny Confidential

6 kommentarer to “Blog crush!”

  1. Pernille 10. juni 2012 hos 16:12 #

    Savner altså helt min nærmest daglige dosis af jeres blog til at give et motivations-boost 😉

    • Fit For Livin 10. juni 2012 hos 20:27 #

      Årh hvor er du sød! Vi er næsten lige kommet hjem, så fra i morgen af står den på normal blogging igen 🙂 Vi har virkelig også savnet den og jer.

  2. Hannah 1. juni 2012 hos 19:14 #

    Love it!

    • Fit For Livin 10. juni 2012 hos 20:26 #

      Ja det er en skøøøøøøn blog 🙂

  3. Marie 30. maj 2012 hos 17:29 #

    Tak for tippet! Virkelig nice med en “How to recover”, kan forestille mig at den bliver nødvendig for mig på mandag 😀

    • Fit For Livin 10. juni 2012 hos 20:25 #

      Det var så lidt, fedt du kunne bruge det til noget 🙂

Skriv et svar

