Mad der øger din forbrænding!

28 May

Madvarer der alle kan bidrage til en øget forbrænding. Jeg gør brug af flere i min daglige kost, ikke kun fordi de øger forbrændingen, men også fordi de bidrager til et øget velvære hos mig. Jeg kan fx ikke leve uden min grønne te eller mandler. Og brocoli og citrusfrugter er også en fast del af min kost.

Kender I til andre madvarer der kan være med til at øge forbrændingen og som er en fast del af jeres kost?

6 kommentarer to “Mad der øger din forbrænding!”

  1. Walkinrunout 28. maj 2012 hos 19:02 #

    Blomkål og tomater 😉

    • Fit For Livin 29. maj 2012 hos 08:53 #

      Det er rigtigt 🙂

  2. Pernille 28. maj 2012 hos 13:50 #

    Ingefær og hvidløg skulle vidst også være ret effektive til at øge stofskiftet 🙂 Ellers er jeg også “storforbruger” af de fleste af dine forslag. Tumeric powder? Er det gurkemeje, eller?
    // http://www.bedreform.blogspot.com //

    • Fit For Livin 28. maj 2012 hos 18:05 #

      Ja ingefær er skønt 🙂 Og tumeric powder er nemlig lige præcis gurkemeje 🙂

  3. lauraliin 28. maj 2012 hos 11:04 #

    Mandler er også en fast del af min kost, har i hvert fald meget svært ved at undvære dem i min havregryn. 🙂

    • Fit For Livin 28. maj 2012 hos 18:03 #

      Sådan har jeg det også, bruger dem også i min morgenmad 🙂

Skriv et svar

