Just relax

25 May

Vejret er fantastisk, men synes godt nok også det er varmt. Jeg forsøger ofte at ligge mig ud på altanen, men efter en halv time er jeg nødsaget til at give op fordi der ingen vind er og det simpelthen er SÅ varmt. Selv vores lille misser er helt flad af varmen, men prøver at gøre alt for hun har det godt. I morgen skal jeg til polterabend for min veninde der skal giftes til august og jeg glæder mig så meget. Der er planlagt en masse udendørsaktiviteter, hvilket jo er helt perfekt i det her vejr.

Dagen i dag er gået med en shellac behandling i en skøn neonfarve (genial opfindelse) og en tur forbi frisøren. Vi tager jo på ferie på onsdag (den sidste i rigtig lang tid, så vi skal virkelig nyde den). Først er vi 3 dage i Marbella på et Marriot resort og derefter skal vi cruise i middelhavet i en uge. Hold op vi glæder os, og vi skal bare nyde vejret, hinanden og det lækre mad.

Man kan godt mærke på blogland at vejret er godt, der er jo ikke nogen der sidder ved computeren alligevel udover mig? 😉 I må ha’ en skøn aften. Vi vil smutte ud til min mormor til lækkert mad og hygge.

2 kommentarer to “Just relax”

  1. Debbie 25. maj 2012 hos 18:19 #

    åååh, hvor misundelsesværdigt!
    God tur til jer begge.. eller skulle man nærmere sige jer alle tre.. 😉

    • Fit For Livin 26. maj 2012 hos 09:29 #

      Tak Debbie, sidste ferie i de næste par år skal virkelig nydes 🙂 Og vi takker alle tre;)

Skriv et svar

