Motivation en masse!

13 maj

Hold nu op det er sejt gået! Er jeg den eneste der bliver helt vildt inspireret af denne seje pige? Det er altså hårdt arbejde der vil noget!

Forresten om et par dage vil vi komme med vores anmeldelse af en helt ny træningssko på det danske marked. Vi har indgået et samarbejde med Ecco og fået lov til at teste deres nyeste træningssko, og de er super gode. Jeg har jo sværget til Nike Free, men mange har gjort mig opmærksom på at de ikke er de optimale sko til løb og andet motion, da der er minimal støtte i dem (de er dog stadigvæk virkelig behagelige). Derfor var det oplagt at teste Eccos helt nye træningssko. Det er en helt anden måde at træne på! Glæd jer! 🙂

28 kommentarer to “Motivation en masse!”

  1. Chris 14. maj 2012 hos 21:10 #

    Hun hedder vist Kenna Shell og tabte det hele på bare 13 måneder! Hvem der bare havde sådan en selvdeciplin.. Wauw!!

    • Fit For Livin 14. maj 2012 hos 21:15 #

      Tak for info, og hold op hvor sejt – 13 måneder!?! Jeg er i chok – så sejt!

  2. Anders 14. maj 2012 hos 18:45 #

    Hva, kommer der et ikke træningsprogram til gutter, som gerne vil træne styrke?! Fin blog i øvrigt.

    • Fit For Livin 14. maj 2012 hos 19:58 #

      Hej Anders. Vi vidste slet ikke at der var fyre der var interesseret I at læse med hos os, for de gange Rasmus har opdateret har interessen ikke været stor. Men det er sagtens noget han kan lave 🙂

  3. Amalie 14. maj 2012 hos 12:15 #

    Wwoooow, hun har dælme tabt sig! 😮

    Jeg ved, at du har fulgt min gamle blog indimellem, men er rykket på nyt domæne, så tænkte om du kunne tænke dig at følge mig der istedet? Det håber jeg selvfølgelig! 😀

    Kram Amalie

    • Fit For Livin 14. maj 2012 hos 12:33 #

      Yes det har jeg 🙂 Tillykke med dit nye domæne, det er da stort. Jeg følger dig selvfølgelig på dit nye sted 🙂

  4. christinetomunich 14. maj 2012 hos 11:17 #

    Glæd jer til Ecco Biom! Købte løbeskoen Biom Natural Motion Model B sidste år efter at have døjet med knæproblemer. I dag løber jeg længere distancer, mærker intet til knæet og knuselsker Ecco! Amen, seriøst – det er bare de bedste træningssko, der nogensinde er kommet min vej!

    • Fit For Livin 14. maj 2012 hos 11:40 #

      Ej hvor skønt at høre! Jeg trænede i dem i dag for første gang og sikke en forskel. De er jo virkelig gode 🙂 Det kan godt være de ikke er ligeså fede som andre træningssko, men det er man så ligeglad med når de er så gode for en.

      • christinetomunich 14. maj 2012 hos 11:53 #

        Mine er skrigende pink – mindst lige så fede som mine gamle Nike Free 🙂 Min kærestes er i en ret skrap turkis farve, også rigtig flotte. Og så har begge par sko neongule snørrebånd. Men de er som sagt fra sidste års kollektion og jeg har desværre ikke set de nyeste modeller. Men überskønne at træne i, det er de altså!

      • Fit For Livin 14. maj 2012 hos 12:32 #

        De lyder fede 🙂 Det er en ny model i år så de ser sikkert anderledes ud, men det vigtigste er også bare de er gode at træne i 🙂

  5. SWEET PETROLEUM 13. maj 2012 hos 23:12 #

    Wauw! Fandme sejt!

    • Fit For Livin 14. maj 2012 hos 11:38 #

      Det er SÅ sejt! 🙂

  6. Kathrine 13. maj 2012 hos 21:03 #

    wow wow wooow, det er super awesome! Jeg håber selv at blive en lækker trunte, har i hvert fald tabt de første 17 kg – nu mangler jeg bare 7 for at være normalvægtig. Men så fit der bliver jeg sgu aldrig. Om end det er super flot!

    • Fit For Livin 13. maj 2012 hos 21:08 #

      Du er da allerede så overdrevet mega sej at du er kommet så langt! Er det ikke den fedeste følelse i verden?:) Jeg bliver heller aldrig så fit, det nyder jeg livet for meget til om end jeg vil ønske jeg havde rygraden til det 🙂

      • Kathrine 13. maj 2012 hos 21:54 #

        Thank you! Det har så også taget mega lang tid synes jeg. Men jo det er virkelig dejligt! Min selvtillid er vendt tilbage (-; Jeg synes du er en smuk pige, så du skal da bare fortsætte med at nyde livet!

      • Fit For Livin 14. maj 2012 hos 11:38 #

        Det er i hvert fald godt gået 🙂 Og tak for din søde kommentar, jeg nyder livet i fulde drag, hehe 🙂

  7. Tina 13. maj 2012 hos 20:21 #

    Utroligt 🙂
    Mht. kostomlægning hvad er så jeres tanker på dette punkt?

    • Fit For Livin 13. maj 2012 hos 20:28 #

      Ja ik? 🙂 Hvad tænker du på, principper vi selv lever efter eller?

  8. anne 13. maj 2012 hos 19:39 #

    Det er jo for vildt!!!
    Har lige et spørgsmål/en ide. Det virker som om din kæreste har ret godt styr på styrketræning – er det ikke rigtigt at han har lavet dit program?
    Kunne han ikke evt. lave et indlæg om hvordan man bør sammensætte sådan et program? Altså hvilke muskler der er vigtige at gennemgå (ved godt at det er individuelt, efter hvad man har fokus på, men der må da også være nogle man bare bør?) og hvor mange forskellige øvelser man bør lave pr. gang, antal gentagelser osv?
    Gad godt lave mig et “rigtigt” træningsprogram, og ikke bare lave mere eller mindre tilfældige øvelser når jeg er i fitness. Måske ville der være flere resultater, hvis der var mere struktur på tingene 🙂

    • Fit For Livin 13. maj 2012 hos 19:46 #

      Yes han har meget styr på det, meget mere end mig 🙂 Nu regner jeg med du har set det indlæg med mit program som han har sammensat? https://fit4livin.wordpress.com/2012/03/24/mit-traeningsprogram/#comments. Der redegører jeg nemlig for gentagelser osv. Jeg forstår godt du gerne vil have et struktureret program der giver resultater, og jeg har givet ham beskeden videre for det er en rigtig god ide du har til et indlæg:)

      • anne 14. maj 2012 hos 20:58 #

        Det kunne i hvert fald være fedt med sådan nogle “tommelfingerregler”, eller hvad man kan sige. Har været ved at prøve at lave mit eget, med inspiration fra dit, artikler på nettet, og andre træningsprogrammer fundet forskellige steder. Men pt indeholder det 28 øvelser, hvilket jo nok er lidt voldsomt til en træning, hvis alle øvelser skal laves min 4*10 gange… Så burde nok dele det over to gange – problemet er bare at jeg løber 3 gange i ugen, og derfor kun træner styrke 2 dage – hvorfor hele kroppen jo gerne skal have en omgang hver gang, så jeg også bliver lidt stærkere 🙂
        Så ja, fedt, hvis han kunne dele lidt viden, på en eller anden måde – ved ikke om det er muligt 🙂

      • Fit For Livin 14. maj 2012 hos 21:10 #

        Det tror jeg helt klart det er 🙂 Jeg mener dog ikke det er nødvendigt du træner hele kroppen helt igennem to gange om ugen, dvs. hele kropen hver eneste træningsession. Så er det bedre at lave en masse øvelser til nogle muskelgrupper en dag og nogle andre en anden dag, så du kommer ordentlig omkring. Til sammenligning laver jeg 8/9 øvelser pr gang. Ellers kan du nemt komme til at bruge flere timer hver gang som du selv siger 🙂 Men det er et super godt tip, så vi vil prøve at lave et indlæg om det.

      • Tina 16. maj 2012 hos 18:01 #

        Kunne du/i ikke også lave et træningsprogram som kan udføres andre steder end i træningscenteret?
        :o)

      • Fit For Livin 17. maj 2012 hos 10:56 #

        Nu træner vi begge i fitnesscenteret, da alle maskiner og håndvægte er tilgængelige der og det er nemmest 🙂 Men ellers har jeg delt flere indlæg angående hjemmetræning, søg blot på “youtube” i søgefeltet. Hvis det er muskeltræning er armbøjninger vores fortrukne, da den kan laves alle steder og er sublim god 🙂

  9. Joanna Nielsen 13. maj 2012 hos 19:05 #

    Jeg gad virkelig godt hvide om det var har været kostomlægning og træning, eller hun også har gjort nytte af noget andet 🙂

    Kram<3
    http://www.theeyeshaveit.dk

    • Fit For Livin 13. maj 2012 hos 19:48 #

      Blot ved at kigge på hende er der både tale om meget stram kostomlægning og hård træning. Man kommer ikke til sådan en krop uden en kombination af begge dele 🙂 Hvad tænker du af andet det kunne være? Hun ligner ikke en der har taget den nemme vej, men højst sandsynligt brugt 1 til 2 år på at opnå hendes drømmekrop 🙂

  10. cosmopolifashion 13. maj 2012 hos 18:55 #

    Kunne være interessant at vide hvordan hun har klaret det:-)

    • Fit For Livin 13. maj 2012 hos 19:01 #

      Ja meget! 🙂 Desværre er det blot et billede der figurerer på Tumblr og ikke pigen selv der har delt billedet.

Skriv et svar

