New buys

7 maj

I får lige et sneak peak på nogle af købene hernede fra. Resten kommer når vi er hjemme.

De overdrevet over the top Nike Free i samme model som mine andre. De havde så mange at vælge imellem til 50 euro, men det var kun disse der var i min størrelse. Nok meget godt, da jeg ellers havde købt flere 😉

Smukke og behagelige Zara flats

Meget smuk og klassisk Burberry taske som jeg fandt i outlettet sat ned fra 1200 euro. Jeg er helt skudt i den og den er dejlig rummelig.

Sephora skal altid besøges. Overvejer at gå forbi på vores sidste dag og købe lidt ekstra fra Bare Minerals.

Bouchle jakke fra Mango.

12 kommentarer to “New buys”

  1. Debbie 7. maj 2012 hos 17:39 #

    auuuw, hvor har du forkælet dig selv – love it!
    Har faktisk lavet det løfte til mig selv, at hver uge hvis jeg overholder min træning, så må jeg belønne mig selv med en ting – perfekt motivation 😀

    • Fit For Livin 7. maj 2012 hos 18:08 #

      Det er da en mega god motivation! Fedt 🙂 Når det kommer til belønninger som tøj og sko så kan man pludselig virkelig overholde det, haha 🙂

  2. LilleKrille 7. maj 2012 hos 14:59 #

    Jeg er lidt nysgerrig at vide, hvad du gør eller har af til råds, hvordan man holder sig i gang – hvordan man holder fast i at træne.

    • Fit For Livin 7. maj 2012 hos 18:02 #

      Tænker du på motivationsfaktorer? Man er selvfølgelig altid mere motiveret i starten end senere hen, men det hjælper virkelig mig personligt at dele kost og træning med andre, da det forpligter. Derudover tager jeg det stille og roligt og har realistiske mål. Førhen har jeg haft uoverskuelige mål, og det har gjort at jeg er hoppet fra inden målet er nået. Derudover hjælper det også at tage det i eget tempo. Fx hvis jeg siger jeg skal træne 6 gange på en uge, er jeg allerede stresset og irriteret. Så tager det en dag ad gangen, og hvis jeg så træner meget på en uge er det bare godt 🙂 Jeg kan prøve at lave et indlæg på et tidspunkt hvis det er.

      • LilleKrille 7. maj 2012 hos 18:14 #

        Ja, lige det jeg tænkte på. Tusind, tusind tak for dit svar 🙂 Jeg vil glæde mig til at læse indlægget om det, for mangler inspiration med træning. Jeg har det med at komme med dårlig undskyldninger, men tror som du har skrevet, er fordi man lægger planer i stedet for at bare gøre det, når man lyster.

      • Fit For Livin 7. maj 2012 hos 18:15 #

        Det var så lidt, godt det kun hjælpe lidt 🙂 Og så er det en rigtig god ide til et indlæg, så det vil vi klart lave en dag 🙂 Det er jo noget vi alle døjer med.

  3. Jannika Larsen 7. maj 2012 hos 14:27 #

    Skoene fra Nike er så fede i pink! Har selv lige købt et par pink Nike Free Run, og jeg glæder mig altid til at jeg skal have dem på, fordi farven gør mig så glad 🙂

    • Fit For Livin 7. maj 2012 hos 14:54 #

      De er SÅ fede! Jeg kigger også hele tiden ned på mine fødder og smiler, og det bedste er at min kæreste altid kan finde mig hurtigt når jeg bliver væk (bliver tit væk på ferier) 🙂

  4. nanabech 7. maj 2012 hos 14:01 #

    Det ser godt ud – specielt ballerinaerne fra Zara. Dem har jeg gået lidt i cirkler om i et par uger nu, fordi jeg ikke kan bestemme mig for om de er for dyre. Men de er helt sikkert smukke!

    • Fit For Livin 7. maj 2012 hos 14:52 #

      De er klart pengene værd! Synes helt klart du kan investere i dem, de er i super kvalitet og rigtige behagelige 🙂

  5. Simone 7. maj 2012 hos 12:11 #

    Sikke nogle fine ting! Er helt misundelig 🙂

    • Fit For Livin 7. maj 2012 hos 14:51 #

      Mange tak 🙂

Skriv et svar

