Be inspired on a saturday #10

6 maj

Selvom billederne ikke kom i går, skal I ikke snydes for ugens inspirationsbilleder. Enjoy!

9 kommentarer to “Be inspired on a saturday #10”

  1. Simone 7. maj 2012 hos 14:21 #

    Heej. Er fast læser af jeres blog, som er super inspirerende. Kunne i overveje at skrive et indlæg, med beskrivelse af en række gode mave- balle- lår øvelser, som giver resultater, så vi kan få os den ønskede sommer krop 😀 Knus

    • Fit For Livin 7. maj 2012 hos 14:53 #

      Tusind tak! Det lyder som en rigtig god ide, det vil vi klart tage til efterretning 🙂 Vi vil jo alle gerne have den ønskede sommerkrop, det er jo lige om hjørnet 🙂

  2. Freya 6. maj 2012 hos 11:06 #

    Elsker de her indlæg!

    • Fit For Livin 6. maj 2012 hos 20:35 #

      Det er vi meget glade for at høre 🙂

  3. Anika W. 6. maj 2012 hos 11:03 #

    Hey i 2 🙂

    Jeg har fulgt jeres blog i et stykke tid nu, og jeg er helt vild med den. Jeg har selv en blog kørende, og den handlede i starten om livsstil generelt, men efter jeg fandt jeres blog, har jeg bare haft et totalt overskud af motivation og inspiration til at lytte mere til min krop og tage min træning mere alvorligt(lade værre med at gå i stå). Man kan tydeligt se på min blog hvornår jeg begyndte at følge jeres, da den tog en drejning, og nu handler meget mere om træning.

    Synes i gør et vildt flot stykke arbejde med jeres blog – og den er tit mit spark i røven, hvis jeg har en af de der dage hvor man bare mangler ét 😉

    • louise 6. maj 2012 hos 19:02 #

      Hvad hedder din blog? 🙂

    • Fit For Livin 6. maj 2012 hos 20:35 #

      EJ hvor fedt du har fået så meget overskud og motivation og du har fundet en god mellemvej på din blog. Det er skønt at skrive om noget man virkelige kan lide og går op i 🙂 Og tusinde tak for din søde kommentar, vi vil straks tjekke din blog ud. Ny inspiration kan man altid bruge 🙂

Skriv et svar

