Miracles don’t happen

29 Apr

Den gode form og den flotte krop kommer ikke af sig selv. Det kræver dedikation og mere end et ugentlig besøg i fitness centeret og et par dage med sund kost. Hvis man vil det nok, så gennemfører man. Man har kun sig selv at skyde skylden på eller, endnu bedre, takke når man er i mål. Jeg tror på I kan gennemføre jeres mål. Husk nu at opstille nogle realistiske og opnåelige mål – ellers giver man hurtigt op.

Forresten vi tager til Rom tirsdag morgen. Vi skal nok forsøge at opdatere jævnligt dernedefra, men vi ved også at når vi er på ferie er det sjovere at være udenfor og hygge end at sidde på nettet 🙂 Men der bliver selvfølgelig ikke fuldstændig stille. God søndag til jer alle!

6 kommentarer to “Miracles don’t happen”

  1. louise 29. april 2012 hos 21:07 #

    kan huske da i startede bloggen, der skrev du at du ville vise “udviklingen” af din krop – ligge billeder ind osv. er det noget du har droppet? 🙂

    mange hilsner en nysgerrig læser :b

    Og god ferie for resten!!

    • Fit For Livin 29. april 2012 hos 21:51 #

      Jeg vil rigtig gerne gøre det når jeg er i mål og tilfreds med hvad jeg ser i spejlet 🙂 Jeg er dog ikke helt der endnu, men lover at opdatere meget snart hvordan det går med det hele 🙂 Glæder mig helt til at dele “afterpictures” engang. Jeg har jo delt “førbilleder” i bloggens start, men det er jo ikke noget man er så stolt af 😉

  2. blondinenpaajagt 29. april 2012 hos 20:50 #

    Jeg elsker jeres blog! Og den motivere mig os rigtig meget til at træne… Jeg træner en del og spiser rimelig sundt. Mit problem er nok bare at jeg har en lidt for sød tand. Blir i aldrig lækre sultne, og i så fald hvad spiser i så?! Et lille snack tip ku måske være godt. 😀

    • Fit For Livin 29. april 2012 hos 20:53 #

      Mange tak 🙂 Om vi bliver lækkersultne? Det kan du tro vi gør ofte:) Prøv at tjek vores opskrifter vi tidligere har delt. Vi har både lavet sund banankage, sunde proteinpandekager og sunde proteinbarer – ting der smager sødt men samtidigt er sundt 🙂 Vi har begge en sød tand og nogle gange er vi ligeglade og køber lige det vi har lyst til. Så vi er på ingen måde fanatiske.

      • blondinenpaajagt 29. april 2012 hos 20:58 #

        Tak det vil jeg lige tjekke ud. Dejligt at høre i er lige så almindelige og slik sultne som alle os andre. Det er virkelig en slem last til tider syntes jeg. 🙂

      • Fit For Livin 29. april 2012 hos 21:49 #

        Det tror jeg de fleste er, og ja det kan være svært at tackle til tider 🙂

Skriv et svar

