Hay fund

26 apr

Som lovet kommer billederne af de ting vi fik fat i til Hay lagersalg. Vi kom først kl. 16.30 og stod i kø i lidt over halvanden time, og da vi kom ind omkring kl. 18.00 var mange af de populære ting allerede væk. Men sådan er det og vi fik de fleste af de ting vi ville have. Det var det hele værd syntes jeg (Rasmus syntes det var forfærdeligt hehe).

Priserne er som følger:

– Puder 250 kr.

– Sengetæppe 300 kr.

– Borde 400/500 kr.

– Bøjler 4 for 100 kr.

– Sengetøj 250 kr.

– Accessories 50 kr.

Der var også stole, sofaer, spiseborde, loungestole, tæpper osv., men jeg ved ikke hvad priserne er på dette.

Jeg tager derned i dag med en veninde, da de fylder lageret op igen. Skal I afsted?

 

 

 

 

7 kommentarer to “Hay fund”

  1. Amanda 26. april 2012 hos 16:44 #

    Hejsa ..
    Hvad er det for et lagersalg? Jeg kommer til København i weekenden 25-27 maj, tror du stadig der er nogen der? 🙂

    Mvh. Amanda
    http://www.mandawho.blogspot.com

    • Amanda 26. april 2012 hos 16:45 #

      … Og hvis jeg så læste forrige indlæg, kan jeg se det er i Horsens 🙂 Smart, smart ..

    • Fit For Livin 26. april 2012 hos 19:33 #

      Det var desværre kun i går og i dag, men jeg tror der er rigtige mange der er interesseret i mere Hay udsalg, så tror det er noget de vil gøre oftere 🙂 Hvis man liker deres Facebook gruppe får man opdateringer hver gang de holder noget.

      • C.J. 26. april 2012 hos 19:48 #

        Virkelig fine ting i har fundet. Altid lækkert med nyt og til en god pris.
        – måske du kunne smide et link til facebook siden ? 😀

      • Fit For Livin 26. april 2012 hos 20:19 #

        Mange tak 🙂 Det er så lækkert med nye boligting til gode priser. Ja selvfølgelig, her er et direkte link http://www.facebook.com/home.php?ref=home#!/haydk 🙂

  2. anna 26. april 2012 hos 13:51 #

    virklig fede ting i har købt, jeg er helt imponeret over i fik så meget for 2000. jeg kan meget godt lide i også viser den slags indlæg..

    • Fit For Livin 26. april 2012 hos 14:03 #

      Mange tak 🙂 Og det er vi glade for at høre, det vil vi huske at gøre i ny og næ så 🙂

Skriv et svar

