Dagens reality check

24 apr

4 kommentarer to “Dagens reality check”

  1. Lee 26. april 2012 hos 20:26 #

    Super nice blog, der hjælper mig igennem min instruktør uddannelse. Når man ellers har stået i flere timer og lavet de samme øvelser, er det rart at komme forbi og se på nogle billeder så man bliver motiveret igen til en ny dag 🙂

    • Fit For Livin 26. april 2012 hos 21:45 #

      Tusind tak 🙂 Hvilken instruktøruddannelse er du ved at tage? Vi er i hvert fald glade for vi kan hjælpe med at gøre øvelserne lidt mere overskuelige 🙂

  2. Maria 24. april 2012 hos 23:01 #

    Skide god blog og fed motivator! Jeg ville høre om I/du ikke ville skrive et indlæg om hvad I lytter til når I træner? For jeg er ved at være godt træt af min spilleliste 🙂 Maria

    • Fit For Livin 25. april 2012 hos 06:55 #

      Tusind tak 🙂 Jeg har faktisk allerede lavet sådan et indlæg tidligere (prøv i søgfeltet), men kan sagtens lave et igen. Min playliste ændrer sig nemlig hele tiden 🙂

Skriv et svar

