Please do not starve yourself!

22 Apr

4 kommentarer to “Please do not starve yourself!”

  1. Stine 24. april 2012 hos 20:14 #

    Hej igen 🙂
    Det er mig Stine, som har skrevet til jer tidligere ang træning af ben. Ville lige opdatere jer om at jeg er startet til thai-bo som i har anbefalet mig, og jeg er helt vild med det!
    Glæder mig allerede til næste gang jeg skal derned! Så vil lige siden tusind tak for ideen – det er super dejligt og motiverende endelig at have fundet en puls træning, som jeg er vild med 🙂
    Jeg har samtidig oprettet en lille motivations blog, som i måske kunne have lyst til at kigge forbi?

    God aften:-)

    Mvh Stine

    • Fit For Livin 24. april 2012 hos 20:19 #

      Hej Stine. Hvor er det fedt du kan lide det, jeg elsker det også. Tiden flyver afsted og man forbrænder rigtig meget 🙂

      Fedt du har oprettet en motivationsblog – tjekker den ud med det samme 🙂

  2. Jenni Gulbæk (@JenniGulbaek) 24. april 2012 hos 10:16 #

    Elsker simpelthen denne side! Men bliver SUPERMOTIVERET til at komme ned og træne!
    Napper lige en times CrossFit og en times boksning i dag ❤

    • Fit For Livin 24. april 2012 hos 10:25 #

      Hvor er du sej! 🙂 Meget sejere end mig. Og fedt du bliver motiveret.

Skriv et svar

