Be inspired on a saturday #8

21 Apr

Source: Tumblr

 

15 kommentarer to “Be inspired on a saturday #8”

  1. Camilla 23. april 2012 hos 22:04 #

    Hejsa
    Vil blot høre om det er ok at jeg har lånt et billede fra jeres skønne blog? Jeg har naturligvis angivet jer som kilde:o)
    I kan tjekke postet ud her: sprechstallmeister.blogspot.com

    By the way- jeg tror du kender én der hedder Lei, ik? Lei og jeg skriver speciale sammen- ret pudsigt hvor lille verden er:o)

    Endnu engang tak for en helt vildt inspirerende blog.

    /Camilla
    sprechstallmeister.blogspot.com

    • Fit For Livin 24. april 2012 hos 08:48 #

      Selvfølgelig må du det, og tusind tak fordi du har angivet os og for din søde kommentar 🙂

      Jo jeg kender godt Lei, hvor er det sjovt 🙂 Verden er virkelig lille. Jeg håber det går godt med jeres speciale. Jeg synes godt nok det er en lang proces.

      Jeg tjekker din blog ud med det samme 🙂

  2. Line S 22. april 2012 hos 14:21 #

    Super inspirerende blog I har jer! Og et rigtig skønt supplement til andre blogs om mode, indretning mm. Tak 🙂

    • Fit For Livin 22. april 2012 hos 17:23 #

      Mange mange tak! Det er vi rigtig glade for du synes 🙂

  3. MaiaBjerregaard 21. april 2012 hos 15:28 #

    Hej Fit4Livin! 😀
    Sidste gang jeg spurgte jer, om hvilke Tumblr blogs I følgte(?), sagde I at ikke selv havde en Tumblr blog, så I kiggede bare rundt på blogs. Tror jeg.. 😀
    Men Kunne I ikke sige nogen af dem i så kigger på, når jeg vælge inspirations billeder? 😀

    • louise 21. april 2012 hos 20:30 #

      hvis du finder indlægget “inspirationskilder” har de skrevet nogle af de tumblr blogs de følger. der står også ofte på billeder hvilke tumblr blogs der har oploadet billedet 🙂
      sidder selv med en ny tumblr bruger og leder efter nogle fede blogs at følge! 🙂 sig endelig til hvis du finder nogle!

      • Fit For Livin 22. april 2012 hos 09:19 #

        Tak for dit hjælpende svar 🙂 Jeg følger dog ikke andre end de to fast.

    • Fit For Livin 22. april 2012 hos 09:18 #

      Yes, Louise har ret. I vores indlæg “Inspirationskilder” har vi delt vores to favorit tumblr blogs. Jeg følger ikke andre, men kigger meget på hvad de to tumblr blogs selv anbefaler og lader mig inspirere på den måde. Så ofte ender jeg et nyt sted hver gang 🙂 Jeg synes dog ikke der er nogen der er lige så gode som disse, af hvad jeg ved af. Og så står det også på mange af billederne 🙂

  4. Katrine 21. april 2012 hos 15:18 #

    Detskalsmageafnoget.dk

  5. Katrine 21. april 2012 hos 15:12 #

    tak for en god blog 😀 jeg prøver virkelig at holde motivationen oppe!

    også vil jeg lige dele en blog med jer, som jeg fandt igår!
    fantastiske opskrifter, med fedt fordeling oplyst! det er guld 🙂 god lørdag allle sammen.

    • Fit For Livin 22. april 2012 hos 09:16 #

      Tusinde tak 🙂 Jeg elsker den blog! Den har så mange gode opskrifter og tilmed mange sunde opskrifter. Tak fordi du vil dele den 🙂

  6. Mathilde 21. april 2012 hos 14:04 #

    Hej med jer, mange tak for en super inspirerende og meget motiverende blog! Jeg er selv i gang med at komme i mit livs form, men jeg synes det er svært at finde nogle gode armøvelser. Kan I hjælpe? Armene er mit problem lige pt, og jeg vil gerne både tabe noget fedt der, samtidig med at de bliver tonede 🙂 god lørdag!

  7. Vicki 21. april 2012 hos 13:37 #

    Elsker inspirations billederne…! 🙂

    • Fit For Livin 22. april 2012 hos 09:11 #

      Hvor fedt, det gør vi også 🙂

Skriv et svar

