Whats your excuse?

20 apr

Alle undskyldninger bliver ligesom skudt i jorden når man ser hvordan de her seje mennesker har overkommet udfordringer og stadigvæk holder deres krop ved lige. Det er virkelig inspirerende og smukt! Jeg vil også være så sej hver eneste dag og aldrig brokke mig igen over en times workout, når en dame på 84 kan løbe 42 km i streg!

8 kommentarer to “Whats your excuse?”

  1. Sheila Nielsen 20. april 2012 hos 21:49 #

    -Inspirerende, energisk blog du har – spændende at “falde” over! 🙂
    Nej, der er ingen undskyldninger.. Min far, (71 år) har diabetes 2, dårlig ryg, dårlige ben, smerter overalt og tager 21 forskellige piller om dagen mod alverdens ting. De sidste 10 år har han mest siddet i sin sofa og tja.. Så bliver man jo mere og mere immobil og sammenfalden. Sørgeligt. Men inspirerende, for det ønsker jeg godt nok ikke selv! Jeg er ikke fanatisk, men jeg dyrker Zumba en gang om ugen, linedance ditto, og cykler et par småture. Mere skal der ikke til, før man nyder godt af endorfiner og føler velvære.
    Go’ weekend 🙂

    • Fit For Livin 21. april 2012 hos 10:55 #

      Mange tak 🙂 Man behøver heller ikke være fanatisk for at være i form, det er bedre man laver de motionsformer man kan lide og nyder livet samtidigt 🙂 Jeg har også nogle familiemedlemmer der inspirerer mig til at holde mig i gang og gøre alt for ikke at ende som immobil. Jeg håber at jo mere man laver som ung, jo stærkere bliver man som ældre. God weekend til dig.

  2. Camilla 20. april 2012 hos 17:54 #

    Hej!
    Jeg tænkte på om du har nogle gode forslag til gode balleøvelser til kvinder? jeg vil meget gerne have en trænet og flot bagdel – har bare svært ved at finde ud af hvilke der sparker r** 🙂 hæhæ
    Har du nogle forslag:)?
    Træner både i fitness og hjemme, så har mulighed for lidt af hvert!
    På forhånd tak!

    Knus fra en fast læser

    • Fit For Livin 21. april 2012 hos 10:52 #

      Du kan evt. lade dig inspirere af de benøvelser jeg bruger i mit træningsprogram lige her https://fit4livin.wordpress.com/2012/03/24/mit-traeningsprogram/#comments. De virker rigtig effektivt for mig. Har du adgang til trapper derhjemme? Jeg synes ikke der er noget der giver pænere og mere tonede ben end op og ned af trapper ofte, hvor man hopper hver andet trin over. Det er så simpelt men effektivt 🙂 Jeg er også altid på jagt efter øvelser til at få mere trænet ben og bagdel.

  3. nanabech 20. april 2012 hos 09:42 #

    Fuck en sej gammel dame :D! Sådan en vil jeg også være.

    • Fit For Livin 20. april 2012 hos 11:36 #

      Helt vildt sej! Håber også jeg bliver sådan 🙂

  4. fitandfashion 20. april 2012 hos 09:17 #

    Det er altid TOP sejt at se ældre mennesker holde sig i gang. Min morfar er over 70 og super aktiv – et fantastisk forbillede. NO excuses!

    • Fit For Livin 20. april 2012 hos 11:35 #

      Ej hvor sejt! Det er da et forbillede der vil noget 🙂 Så har vi ingen undskyldninger.

Skriv et svar

