Commit to be fit!

14 apr

10 kommentarer to “Commit to be fit!”

  1. katgoestoafrica 14. april 2012 hos 18:56 #

    Jeg er på instruktørkursus i denne weekend, og det er så fedt!!! Klart et step ud af min comfort zone, og hold op der bliver klappet på egen skulder herhjemme i aften (imens jeg sidder med en blanding af høj på energi og med en rigtig øm krop og forbereder mig til i morgen) 🙂

    • Fit For Livin 15. april 2012 hos 12:48 #

      Det forstår jeg godt, det er da en sej weekend 🙂 Godt gået!

  2. atvaere 14. april 2012 hos 15:34 #

    Jeg fik comittet mig til dødstræning i dag – core puls. Hvis I har lyst til at læse om det det, må I meget gerne besøge min helt nye blog, hvor I også optræder på min liste over ispirationskilder:-)
    /Trine

    • Fit For Livin 14. april 2012 hos 18:04 #

      Hvor er du sej! Lyder da virkelig som dødstræning 🙂 Tak fordi vi optræder som inspirationskilder på din blog. Kan dog ikke finde din blog ud fra de oplysninger jeg får med din kommentar, men du må endelig linke til den hvis du læser denne kommentar 🙂

      • atvaere 15. april 2012 hos 22:18 #

        Det er vist fordi jeg har en anden blog som min primære på min wordpress-konto.
        Så adressen kommer lige her:

        http://Www.detsundeliv.wordpress.com

        Håber I har lyst til at kigge forbi:-)

        God aften!

      • Fit For Livin 16. april 2012 hos 08:46 #

        Tak for link 🙂

  3. Anne-Sofie 14. april 2012 hos 11:22 #

    Jeg ville vildt gerne træne idag (Selv om det egentlig er min hvile dag), men nu har jeg fået lavet sådan en skønheds-behandling, så jeg må ikke træne resten af dagen.. ØV altså! Det var dog fedt med behandlingen!

    • Fit For Livin 14. april 2012 hos 15:19 #

      Så er det også på sin plads at slappe af, så kan du træne i morgen 🙂 Det er også rart med hviledag, jeg har også hviledag i dag. Hvilken behandling har du fået? Lyder spændende 🙂

  4. Emma 14. april 2012 hos 09:47 #

    Er så glad for jeres blog. Daglig motivation, udveksling af forskellige erfaringer og den dejlige omgangstone på jeres blog gør den helt speciel i min optik. Keep up the good work!!! Bedste hilsner

    • Fit For Livin 14. april 2012 hos 15:18 #

      Mange tak Emma, det betyder virkelig meget 🙂 Vi lover at blive ved i samme stil 🙂 God weekend.

Skriv et svar

