Be inspired on a saturday #7

14 apr

Source: Tumblr

2 kommentarer to “Be inspired on a saturday #7”

  1. Tina Brandstrup Hansen 15. april 2012 hos 11:06 #

    Super skønne billeder! Tak – du fik lige mig motiveret til at løbe en lille tur på 6 km i solskins vejret. Nu sidder jeg i trænings tøj med sved i hele fjæset, en høj puls og en fantastisk dejlig følelse indeni.
    Har du egentlig erfaringer med hvad der fjerner appelsin hud? Jeg har aldrig haft det og her til morgen da jeg kiggede mig i spejlet – anede jeg LIDT! Det skal helst væk inden sommer :-/

    • Fit For Livin 15. april 2012 hos 12:09 #

      Det var så lidt Tina 🙂 Hvor er du sej du allerede har dagens motion overstået, det er en fantastisk følelse. Jeg har faktisk skrevet om appelsinhud i dette indlæg https://fit4livin.wordpress.com/2012/03/28/kampen-mod-cellulite/#comments og hvad der virker for mig. Mange læsere kommer også med rigtige gode tips til hvad der ellers kan hjælpe 🙂 Det er nemlig super irriterende med appelsinhud 😦

Skriv et svar

