Fit ala Rihanna

13 apr

Rihanna er virkelig en smuk kvinde der får det bedste ud sine former. Hun har dog tabt sig en del på det seneste, hvilket er blevet diskuteret intensivt i medierne. Man kan dog ikke tage fra hende at hun formår at bevare en smuk og fit krop på trods af hun har meget travlt. Selv når hun er på tour får hun tid til sund kost og motion.

Sidste sommer bestemte Rihanna sig for at komme i sit livs form. Hun syntes nemlig ikke hende daværende form var optimal. Dette skyldtes dels at hun skulle erstatte Megan Fox som det nye ansigt for Emporio Armani. Hun udarbejdede derfor, i samarbejde med sin personlige træner Ary Nunuz, et mere intensivt træningsprogram.

  • Rihanna træner fem gange om ugen når hun er hjemme, og tre gange når hun er på tour. Når hun er på tour laver hun øvelser på sit hotelværelse eller backstage.
  • Det var vigtigt for Rihanna og hendes personlige træner, at de bevarede hendes kvindelige silhuet. Rihanna er nemlig skabt til at have former. Man kan dog diskutere om disse er forsvundet på det seneste, hvor hun tabt sig en del.
  • Rihanna spiser fem små måltider om dagen. Nogen gange kan lysten til de forbudte sager overmande hende, men så erstatter hun blot det usunde med proteinrige chips lavet på bønner. Rihanna synder altså meget sjældent og undgår desuden rødt kød og kulhydrater.
  • Rihanna betaler sin personlige træner 9.000 kr. dagligt for at holde hende i gang med motionen. Hun indrømmer nemlig hun ikke er den store motionsfreak, og har brug for en der presser hende til at gøre det. Derudover betaler hun dagligt en kok 5.000 kr. for at lave sund mad til hende. Hendes sunde yndlingsret er kylling i karry.
  • Rihannas workoutrutine er utrolig hård og indebærer masser af squats, lunges, armbøjninger og planken i forskellige former. Det er alle øvelser der toner kroppen og rammer forskellige steder. Derudover elsker hun at danse og dyrker bl.a. karate, kung fu, pilates og yoga for at holde sig i form. Cardio vægtes højere end styrketræning.
  • Rihanna laver mange gentagelser og bruger sin egen kropsvægt til at udfordre sig selv. Hun træner, i følge hende selv, til hun falder om og hver træningsession er forskellig.

Kan I bedre lide Rihannas nye, og mere slanke, look eller foretrækker I det gamle hvor formerne var mere i fokus?

27 kommentarer to “Fit ala Rihanna”

  1. Kirstine 14. april 2012 hos 23:57 #

    Hun er så flot.. Både før og efter… Åhh…

    http://kirstinefallah.blogspot.com/

    • Fit For Livin 15. april 2012 hos 12:07 #

      Hun er nemlig en rigtig smuk kvinde 🙂

  2. Sofie Hedensted 14. april 2012 hos 22:08 #

    Jeg synes hun er vildt lækker både før og efter – synes faktisk ikke det ene er flottere end det andet. Men de billeder hun ligger op på instagram hvor hun både ryger joints og drikker, forstår man ikke helt hvordan hun stadig kan holde til at træne så meget, hehe 😛

    • Fit For Livin 15. april 2012 hos 12:07 #

      Enig 🙂 Ej ligger hun sådan noget op på Instagram? Lyder da ikke helt sundt, men kan være hun har nogle issues for tiden.

  3. Nanna 14. april 2012 hos 14:10 #

    Helt klar med mere på kroppen, hun har den smukkeste krop sammen med beyonce, så det er bare med at vise det!

    • Fit For Livin 14. april 2012 hos 15:22 #

      Ja hende og Beyonce er virkelig smukke og har de lækreste kroppe 🙂

  4. Mariane 14. april 2012 hos 11:43 #

    Enig med de andre i hendes krop. Men vi kan jo diskutere, om hun kun sjældent synder, for så vidt jeg har kunnet læse mig til, ryger der større mængder alkohol ind!? Og disse er vel også en stor synder, ifølge min sundhedsviden. 🙂

    • Fit For Livin 14. april 2012 hos 15:21 #

      Jeg ved ikke hvor meget hun drikker, har faktisk ingen ide? 🙂 Jeg ved bare hun helt bevidst har gået efter en slankere krop, men man kan jo også tabe sig samtidig med man drikker hvis man virkelig skærer ned på andre områder 🙂

  5. anonym 13. april 2012 hos 21:43 #

    Så hun træner ikke med vægte overhovedet? 🙂

    • Fit For Livin 14. april 2012 hos 08:56 #

      Det gør hun nok, men fokus er, ifølge hende personlige træner, på brugen af egen kropsvægt. Det er hårdere men også meget effektivt 🙂

  6. Amalie 13. april 2012 hos 15:32 #

    Rihanna er simpelthen så lækker. Jeg synes, at strandbillederne af hende er vildt gode – også fordi hun jo ikke er blevet skinny. Hun har stadig ghetto-booty :b

    Jeg er dog ikke vild med ideen om, at cutte noget ud af sin kost, som hun gør, hvor hun cutter carbs ud. Det tror jeg simpelthen ikke på, kan være sundt for nogen. Min holdning er: alt med måde. 🙂

    • Fit For Livin 14. april 2012 hos 08:55 #

      Ja hun er lækker, men strandbillederne er faktisk “Før billeder”, så hun har mistet sin ghetto-booty desværre. Det øverste billede og nederste er de to nyeste. Nej jeg er heller fan af ideen at undgå kulhydrater fx. Jeg vil ikke kun fungere uden. Alt med måde nemlig 🙂

  7. nanabech 13. april 2012 hos 15:21 #

    Fy for satan, det er mange penge bare for at komme i form! Det ville jeg aldrig gøre, med mindre jeg var i decideret livstruende dårlig form.. That said – hun har altid set godt ud og gør det stadig. Personligt synes jeg at hun toppede rent sejhedsmæssigt med pon de replay – baggy bukser, bikinitop og stort, løst hår på en killer-krop. Jojo, jeg var fan dengang..

    • Fit For Livin 14. april 2012 hos 08:54 #

      Ja det er rigtig mange penge 🙂 Jeg kan godt huske Pon De Replay perioden, det var den hun kom frem på ik? 🙂 Jeg synes hun var SÅ sej!

      • nanabech 14. april 2012 hos 12:16 #

        Jo, det var det nemlig.. Og helt ærligt, så tror jeg stadig at hun har en stor del af æren, hver gang jeg inspireres til at hoppe i et par baggy jeans 😉

        Jeg har i øvrigt en give-away til at køre på min blog nu her – har rundet 50 followers, og det skal da fejres :D.. Haha

      • Fit For Livin 14. april 2012 hos 15:22 #

        Det tror jeg også hun har 🙂 Så godt din giveaway på Bloglovin, totalt sejt med de 50 followers, jeg kigger forbi senere 🙂

  8. fitandfashion 13. april 2012 hos 14:25 #

    Hun er altså lækker – men det er godt nok en heftig pris hun betaler for det!

    • Fit For Livin 13. april 2012 hos 14:40 #

      Virkelig en høj pris at betale – hun er et levende bevis på man ikke kommer sovende til drømmekroppen 🙂

  9. Anne-Sofie 13. april 2012 hos 13:53 #

    Jeg synes faktisk begge ting er pænt til hende. Jeg ville nok fortrække en mellem ting, men måske er hun sundere nu, end hun var tidligere? 🙂

    • Fit For Livin 13. april 2012 hos 14:20 #

      Ja en mellemting vil være rigtig flot. Jeg ved ikke om hun er sundere nu end før, det kan sagtens være. Det kan være hun helt bevidst har arbejdet sig hen imod det 🙂

  10. Debbie 13. april 2012 hos 13:15 #

    yes, hvor fedt – tak for dette indlæg 🙂
    Holder også mest af, at hun har former. Synes næsten hun er blevet ‘for lille’, hvis man kan sige det sådan. Uanset hvad, så er hun dog hammer lækker at se på!

    • Fit For Livin 13. april 2012 hos 14:19 #

      Hun er også lige blevet det tyndeste synes jeg, men hun er stadig hammer lækker! 🙂

  11. Nana kyhn 13. april 2012 hos 13:13 #

    Til rihanna syntes jeg at hendes gamle form klædte
    Hende bedre, da hun med den nye ligner en lille pige. Hun var mere kvindelig før og det klædte hende. – syntes jeg 🙂

    • Fit For Livin 13. april 2012 hos 14:18 #

      Hun ligner lidt mere en lille pige, det er faktisk rigtigt 🙂 Tilgengæld bærer hun klassiske kjoler bedre og ser mere voksen ud på den måde 🙂

  12. A state of fashion 13. april 2012 hos 12:18 #

    Rihanna har en fantastisk krop. Jeg må sige at jeg er mere til formerne… Det er bare mere kvindeligt.

    • Fit For Livin 13. april 2012 hos 12:39 #

      Enig, jeg er også mere til formerne! Hendes krop er SÅ fantastisk!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Fit 4 livin kopieret? « Fit For Livin - 1. august 2012

    […] Vores indlæg finder I her hvis nogen har lyst til at læse det/genlæse det. https://fit4livin.wordpress.com/2012/04/13/fit-ala-rihanna/#comments […]

Skriv et svar

