No Gym Mini Workout!

12 apr

Har du ikke tid til at tage i fitness i dag, så prøv denne mini workout. Det tager maks. 10 minutter og man får pulsen op. Det er i hvert fald bedre end ikke at lave noget.

Hvis I mangler inspiration til træning af arme, kan jeg ligeledes anbefale denne seje bloggers ualmindelig sjove illustration lavet i Paint, haha 🙂 Det er nogle af mine yndlingsøvelser og er virkelig effektive til opstramning og toning af arme.

8 kommentarer to “No Gym Mini Workout!”

  1. Camilla 12. april 2012 hos 22:31 #

    Er tilfældigvis stødt på jeres blog og er simpelthen helt VILD med den!! Den er bare super inspirerende og jeg har nu p.t. læst alt hvad der var at læse på den.
    Jeg vender helt sikkert tilbage imorgen.
    I er velkomne til at tjekke min blog ud også hvis I har lyst. sprechstallmeister.blogspot.com

    /Camilla

    • Fit For Livin 13. april 2012 hos 10:37 #

      Tusinde tak for din kommentar 🙂 Det er vi utrolig glade for! Jeg tjekker din blog ud med det samme 🙂

  2. Tanja 12. april 2012 hos 14:59 #

    Hehe de er seje! 😉

    Ellers kan man finde en masse inspiration til hjemme træning på dette link. Der kommer dagligt nye videoer. http://www.bodyrock.tv/

    • Fit For Livin 12. april 2012 hos 15:23 #

      Ja ik? 🙂 Jeg elsker også bodyrock.tv, det er virkelig gode videoer 🙂

      • Tanja 12. april 2012 hos 19:28 #

        Jeg er lidt fascineret af hvor gode de er. Og super fedt at det hele er gratis og de er så søde. 🙂

      • Fit For Livin 12. april 2012 hos 21:29 #

        Helt enig, de er super dygtige og man bliver i godt humør 🙂

  3. Amalie 12. april 2012 hos 14:26 #

    HAHA … De er NÆSTEN ligeså pæne som mine! ;D

    • Fit For Livin 12. april 2012 hos 15:22 #

      Men også kun næsten 😉

Skriv et svar

