Turn your motivation into habits!

11 apr

I forbindelse med en livsstilsændring er man altid super motiveret i starten og holder den sunde linie, men efter en måneds tid begynder man at køre sur i det og fitness centeret er ikke ens favoritsted længere. De fleste mennesker har stået i den situation. Det handler vel i bund og grund om at blive ved indtil det bliver gjort til en vane. Jeg kan sagtens have nogle dårlige dage, men fordi det er blevet gjort til en vane for mig at motionere ofte og spise sundt, gør jeg det ligegyldigt hvad.

Jeg tror det handler om at komme over fasen hvor motivationen og inspirationen er væk. De elementer vil altid kunne forsvinde, men det bør ikke ændre ens livsstil. Det er aldrig ligegyldigt eller ikke det værd!

Source: Tumblr 

10 kommentarer to “Turn your motivation into habits!”

  1. louise 12. april 2012 hos 13:12 #

    det kunne være vildt fedt, hvis du lavede en indlæg som var en slags guide til tumblr, hvor du også skrev en masse af dem du selv følger derinde.
    har prøvet at komme i gang med det, men det er simpelthen for indviklet til mig… 🙂

    • Fit For Livin 12. april 2012 hos 14:24 #

      Hej Louise. Har du set det her indlæg? https://fit4livin.wordpress.com/2012/03/30/vores-inspirationskilder/#comments Der deler vi vores kilder og vores yndlings Tumblr blogs. Derudover er der nogle læsere der har delt deres yndlings 🙂 Jeg har ikke oprettet mig ved Tumblr, jeg går bare direkte ind på mine favoritlinks. Men kan være jeg skulle sætte mig mere ind i det, så jeg kunne lave en guide 🙂

  2. fitandfashion 12. april 2012 hos 08:42 #

    Det er altid dejligt inspirerende at følge med! – Det er dejligt at finde en blog hvor aktiv motivation og sund livsstils inspiration kan findes et sted 🙂

    • Fit For Livin 12. april 2012 hos 12:41 #

      Mange tak, det er vi rigtige glade for at høre 🙂

  3. louise 11. april 2012 hos 21:11 #

    er så glad for at følge Jeres blog ❤ Altid nogle dejlige og gode indlæg!
    / louiseschmidt.dk

    • Fit For Livin 11. april 2012 hos 21:23 #

      Mange tak Louise:) Det er vi glade for du synes.

  4. Anne-Sofie 11. april 2012 hos 19:48 #

    Kære begge.
    Tusind, tusind tak for en kæmpe omgang inspiration og motivation! Det er vidunderligt at læse om jeres egne erfaringer og alle de billeder, I lægger ud, er simpelthen så inspirerende. Jeg har skrevet om jer på min blog, håber det er okay.
    Keep it up, keep going and never give up!
    Kærlige hilsner fra Anne-Sofie

    • Fit For Livin 11. april 2012 hos 21:14 #

      Tusind tak for din kommentar og anbefaling Anne-Sofie, det er altså en kæmpe ære når det kommer fra dig og din seje blog 🙂

      Det er vildt fedt du kan blive inspireret af det vi laver og de ting vi deler, det giver blot mere blod på tanden når I kan lide det 🙂

  5. Heidi 11. april 2012 hos 18:52 #

    Har I jeres egen tumblr fyldt med motivation og inspiration?

    • Fit For Livin 11. april 2012 hos 18:54 #

      Nej det har vi desværre ikke, men vi bruger andres fittumblr rigtig meget til at få inspiration 🙂

Skriv et svar

