Post-workout showers

9 apr

Er der noget bedre end et langt bad efter en hård omgang træning? Især de bade hvor man har tid til at forkæle sig selv med hårkur, scrub, olier, lækker bodylotion, ansigtmaske, ordne negle osv. Jeg elsker det og jeg elsker welnessdage herhjemme. Man skal huske at forkæle sig selv ï en travl hverdag. Det forøger ens velvære og man har det så godt med sig selv bagefter.

6 kommentarer to “Post-workout showers”

  1. Louise 10. april 2012 hos 11:47 #

    wellness er så dejligt 🙂
    Der ligger et rigtig godt et på frederiksberg, der heller ikke er særlig dyr. Ved frederiksberg svømmehal.

    • Fit For Livin 10. april 2012 hos 16:02 #

      Welness er skønt! 🙂 Jeg er desværre fra Århus så har ikke mulighed for at besøge det welnesscenter.

  2. fitandfashion 10. april 2012 hos 09:33 #

    Hård træning + langt bad = LUKSUS! 🙂

    http://fitandfashion.wordpress.com

    • Fit For Livin 10. april 2012 hos 16:02 #

      Sååå luksus! 🙂

  3. Henriette 10. april 2012 hos 09:12 #

    Ja post workout badet er nok min favorit(lige efter morgenbadet).
    Men også bare fordi man er totalt færdig, og for mig er badet en af de steder hvor jeg er bedst til at slappe af, især efter at have tævet igennem et hårdt træningsprogram!

    • Fit For Livin 10. april 2012 hos 16:01 #

      Jaaa morgenbadet er også skønt, man bliver så frisk 🙂 Bad er nemlig lig med afslapning – ren balsam for sjælen.

Skriv et svar

