Join us at Facebook!

8 Apr

Endelig fik vi vores Facebook side op at køre. Den vil indeholde tips her og nu, lækre billeder vi falder over eller vi selv tager, vores dagligdagsaktiviteter og dialog med de læsere der har lyst til at joine os.

Vi lover det ikke bliver kedeligt. I kan like os lige her eller trykke på ikonet ude i højre side hvis I har lyst 🙂

God påskesøndag.

7 kommentarer to “Join us at Facebook!”

  1. Stine 11. april 2012 hos 11:28 #

    Hej igen 🙂

    Det er mig Stine, som skrev tidligere ang træning af mine ben, men jeg kan simpelthen ikke finde min kommentar igen! hehe 🙂

    Men jeg vil bare gerne lige sige 100000 tak for jeres gode og hjælpsomme svar, det kunne jeg virkelig bruge til meget, og jeg har allerede meldt mig til thai-bo i aften, så det er jeg så spændt på! 😀
    Igår løb/luntede jeg en lille tur på et kvarter!
    Jeg vil rigtig gerne opdatere jer om forløbet, så i vil høre fra mig senere hvordan det går 😉

    Jeg er i hvert fald top motiveret, og jeres blog hjælper især på motivationen! 🙂

    Kh Stine

    • Fit For Livin 11. april 2012 hos 17:42 #

      Hej Stine 🙂 EJ hvor er det fedt du kun bruge vores svar og du er kommet i gang med motionen, det er altså for sejt. Man kan virkelig høre du er motiveret 🙂 Glæder mig til at høre hvad du synes om thai-bo i aften. Jeg elsker det nemlig.

      Vi vil elske at høre mere om dit forløb og du må endelig opdatere så meget du vil herine, det motiverer jo også os i den grad 🙂 Du for sej!

  2. anne 9. april 2012 hos 17:14 #

    Mit mål for 2012 er at få en sund krop, og være glad for den. Dermed skal der gøres en indsats både med maden, motionen og ikke mindst hovedet.

    Har det seneste år tabt 10 kg, men har selv utroligt svært ved at se det. Der er heller ikke rigtig nogen der har kommenteret det ret meget. Måske er det det der sker, når man går rundt blandt folk hver dag – så ser man det ikke, da det jo ikke sker fra den ene dag til den anden. Eller også er det janteloven der spiller ind? Jeg ved det ikke, men kunne da egentlig godt bruge lidt ros, for at holde motivationen oppe…

    Pt er motivationen også røget sig en tur. Træner stadig, og er ved at træne til et halvmarathon. Desværre har jeg pt fået en dårlig vane med at tænke “nu har du trænet så meget, så gør det ikke noget at du liiiige spiser lidt slik (kage eller is eller et eller andet andet usundt)”. Men for fanden, må ind i kampen igen. Skal blive glad og tilfreds, andet bliver man skør af i længden 🙂

    • anne 9. april 2012 hos 17:15 #

      ups, hvad sker der for at jeg kommenterer det forkerte sted?? SORRY!

      • Fit For Livin 9. april 2012 hos 17:37 #

        Det gør ingenting 🙂 Da bare hyggeligt du deler det 2 steder.

  3. Lærke Sørensen 8. april 2012 hos 17:45 #

    Rigtig rigtig god blog i har. Det er meget inspirerene at læse den tekst i skriver og se på de billeder i sætter ind. Takket være jer, har jeg endelig taget mig sammen til at træne noget mere. taak for det ! 🙂

    • Fit For Livin 8. april 2012 hos 17:52 #

      Mange tak Lærke 🙂 Er rigtig glad for det har hjulpet dig til at komme i gang med træningen. Det er godt gået! 🙂

Skriv et svar

