Feel amazing one-day guide

6 apr

Nu hvor vi har fri henover påsken, er det oplagt at forkæle sig selv. Man føler sig så afslappet og får fornyet energi. Det er ren velvære og balsam for sjælen.

Og vi har fortjent det piger! 🙂 Så træk stikket ud og forkæl jer selv med alt der hører til.

4 kommentarer to “Feel amazing one-day guide”

  1. anonym 6. april 2012 hos 22:16 #

    Det har jeg tænkt på ar gøre i virkelig lang tid .. bare slippe alt elektronik fra mig og lave en dag ” kun for mig” 🙂 Men skal bare se på det her billede, så kan jeg tage mig sammen 🙂
    Fedt indlæg, fed blog 🙂

    • Fit For Livin 7. april 2012 hos 11:43 #

      Det er bare med at få det gjort 🙂 Man får det så meget bedre af sådan en dag. Tusind tak for din kommentar.

  2. cmbloggen 6. april 2012 hos 20:56 #

    Det er vist opskriften på en rigtig hyggelig dag ! ja tak. Billedet er gemt til inspiration, til en kommende fridag 🙂

    • Fit For Livin 6. april 2012 hos 21:45 #

      Det er nemlig opskriften på en vidunderlig dag 🙂 Dejligt det kan inspirere!

Skriv et svar

