Smukke og inspirerende kvinder!

2 Apr

En mandag kan til tider være lidt uoverskuelig, og motion og sund kost tilsidesættes ofte som følge heraf. Når jeg har de dage hjælper det virkelig at kigge på inspirerende billeder af smukke kvinder med flotte og trænede kroppe.

Hjælper det også jer?

Source: Tumblr & Unknown

16 kommentarer to “Smukke og inspirerende kvinder!”

  1. Sofie Hedensted 8. april 2012 hos 13:20 #

    Wow, kjolen på billede nr. 8! 😀

    • Fit For Livin 8. april 2012 hos 13:22 #

      Lige præcis! Det er virkelig min drømmekjole. Den er noget så flot og sexet! 🙂

  2. Nicoline Berthy 2. april 2012 hos 20:23 #

    Jeg har for nyligt opdaget jeres blog og jeg er på rekordtid blevet fan. Jeg synes at i skriver nogle virkelig spændende indlæg og især jeres inspirationsbilleder gør mig virkelig motiveret. Godt arbejde! 🙂

    • Fit For Livin 2. april 2012 hos 20:25 #

      Hvor er det skønt at høre, mange tak 🙂 Vi håber du har lyst til at blive hængende.

  3. Anne-Sofie 2. april 2012 hos 16:23 #

    Øv altså.
    Min weekend gik helt i vasken hvad angår sundhed.
    Jeg spiste en 4 retters middag, drak vin og drinks, spiste kager, popcorn, chips osv..
    Jeg startede dig min mandag morgen med at træne 1½ time. Så nu er det op på hesten igen.

    • Fit For Livin 2. april 2012 hos 19:14 #

      Du må endelig ikke slå dig i hovedet med det 🙂 Det vigtigste er, at du allerede mandag er startet sundt op igen og er på rette vej. Hvis man spiser sundt hele ugen og dyrker motion, men stadigvæk slipper sig selv løs en aften med mad og vin, er det ikke noget der vil give udslag på vægten eller i forhold til din krop. Vi “synder” også med et måltid om ugen, nogle gange to, og det skal der være plads til. Man skal også nyde livet engang imellem 🙂

  4. louise 2. april 2012 hos 15:48 #

    elsker dine inspirations billeder :)! Det hjælper altså lidt med at holde igen.

    • Fit For Livin 2. april 2012 hos 15:52 #

      Det er jeg glad for at høre. Når jeg overvejer noget usundt og overvejer at smide alt væk, kigger jeg altid på nogle inspirerende billeder 🙂

  5. Frenchilicious 2. april 2012 hos 12:04 #

    Min weekend bestod af lige dele god mad og motion, men alligevel føler jeg altid at mandagen indeholder én ‘nu-lever-jeg-altså-ekstra-sundt-peptalk’ til mig selv. Mandage er gode, på den måde at de ret psykologisk har en kick-startseffekt på mig, og gør mig topmotiveret for, at leve sundt. Lidt som weekenderne giver en lov til at slippe tøjlerne(bare lidt) og finde alternativer, hvad end det drejer sig om træningsmetoder eller ernæring.
    Jeg tror på at afveksling er godt og essentielt for det gode og sunde liv.
    Så god mandag til Jer, må den blive fyldt med indre og ydre sundhed:-)
    /Knus
    http://www.kateinfrench.wordpress.com

    • Fit For Livin 2. april 2012 hos 15:51 #

      Kan virkelig godt følge dig! Vi slipper også tøjlerne i højere grad i weekenden, og mandagen er det altid tilbage på den igen 🙂 Og når så mandag er ovre og man har holdt den sunde linje, er man virkelig stolt. Og en rigtig god mandag til dig 🙂

  6. Katja 2. april 2012 hos 12:04 #

    Jeg er helt vild med jeres blogs, og jeres inspirerende billeder. Jeg har personligt selv været igennem et vægttab på omkring 13 kg. Så synes jeres blog er god til lige at minde mig om at man skal blive ved med at tage sig sammen, ellers ender man jo bare med at tage det hele på igen 🙂

    Mvh Katja

    http://katjanoer.blogspot.com/

    • Fit For Livin 2. april 2012 hos 15:50 #

      Mange tak Katja:) Og flot med vægttabet! Det er virkelig godt gået. Vi er glade for billederne og vores blog kan hjælpe dig med at holde fokus 🙂

  7. Nana kyhn 2. april 2012 hos 11:34 #

    Mandag er for mig den mest motoverende dag på ugen – lørdag og søndag er værrere! Men indkøb af sundt mad er min bedste mandags motivation og så træningen som jeg higer helt vildt efter, hvis man har spist lidt usundt i weekenden:-)

    • Fit For Livin 2. april 2012 hos 11:44 #

      Helt enig! 🙂 Mandag er den skønneste dag at få en god start på, og hvis man har klaret den dag flot bliver hele ugen så meget bedre 🙂

  8. Nanna 2. april 2012 hos 10:59 #

    Ja, mandag er altid lidt op af bakke, synes jeg. Heldigvis fik jeg sparket mig selv i fitness i morges, så nu kan ugen bare komme an! Jeg har aldrig rigtig brugt det med inspirationsbilleder før, men efter jeg fandt jeres blog, må jeg sige at jeg godt kan se at det kan være inspirerende. Så længe man er klar over, at kroppe er forskellige og at alle ikke kan(og skal) ligne hinanden 🙂 God mandag til alle!

    • Fit For Livin 2. april 2012 hos 11:07 #

      Hvor er du sej at du allerede har dagens træning overstået, gid det var mig 🙂 Yes det kan være rigtig inspirerende, men du har ret i at man ikke må sammenligne sig selv med andre, da vi er så forskellige og ikke er bygget til de samme kroppe. Men det er super motivation til at komme afsted og få spist sundt 🙂 God mandag til dig også.

Skriv et svar

