Be inspired on a saturday #5

31 mar

Vi håber I nyder jeres lørdag 🙂

Source: Tumblr 

5 kommentarer to “Be inspired on a saturday #5”

  1. Helene 2. april 2012 hos 21:43 #

    De billeder du finder er virkelig inspirerende! og nogle af de statements der er på dem hænger faktisk fast, og nogle gange kommer jeg til at tænke på dem når jeg har det aller hårdest under træningen. Især dem med “learn to love the pain” synes jeg hjælper når jeg får ondt af mig selv (:
    Derudover er mit forhold til jeres blog lidt ambivalent. På den ene side bliver jeg SÅ motiveret og glæder mig nærmest til at komme ned til fitness-centeret (ja, jeg kigger ofte herind lige inden jeg skal derned, for så kommer jeg jo af sted) og på den anden side, så ender jeg næsten hver gang med at sidde og kigge alt for længe og tjekke de links du lægger ud osv. fordi jeg vil se mere, mere, mere. Stor ros herfra! 🙂

    • Fit For Livin 3. april 2012 hos 09:32 #

      Det er vi helt vildt glade for du synes 🙂 Det er fedt de kan hjælpe dig under træning.

      Haha, kender godt det med at man falder helt i staver over noget, men det vigtigste er du kommer afsted og er motiveret 🙂 Vi er i hvert fald glade for du kan lide vores blog.

  2. Sofie 1. april 2012 hos 08:25 #

    Hej med jer.
    Super inspirerende blog med mange gode inputs 🙂
    Jeg er i den situation at jeg tænker “nu er det nu” og jeg vil gerne i top form! Jeg er inde for søværnet lige nu og er derfor en hel del
    Ombord på skibet hvor vi ikke har noget træningsudstyr, så ville høre om i ikke havde nogle trænings måder hvor det eneste man skal bruge er en måtte 🙂

    Har også et sidste spørgsmål.. Er proteinpulver kun til mænd som vi blive store eller er der også en god ide til piger som gerne vil være mere “tonede” uden at det er for vildt 🙂

    Mange hilsner Sofie 🙂

    • Fit For Livin 1. april 2012 hos 17:10 #

      Tusind tak 🙂 Og hvor er det fedt du har bestemt dig for at nu er det nu og spændende med søværnet. Øvleser der kun indebærer en måtte, kan du eventuelt se mit tidligere indlæg om youtubetræningsvideoer. Der er alle øvelser sådan nogle hvor man kun skal bruge sig selv og eventuelt en måtte. Det findes lige her https://fit4livin.wordpress.com/2012/03/25/youtube-workout-videoer/#comments

      En anden virkelig god øvelse til hele kroppen, er planken. Den kan du lave i utallige variationer. Ellers kan man lave squat, og hvis man vil have lidt kg. på, kan man holde en bog eller vandflasker på brystet. Lunges er også en god øvelse til hele benet 🙂 En af de meste effektive øvelser til bryst er de gode gammeldags armbøjninger. Du kan starte på knæene, og når du er blevet stærkere kan du lave dem på tæerne.

    • Fit For Livin 1. april 2012 hos 19:48 #

      Forresten 🙂 Vil klart anbefale proteinpulver som tilskud til alle. Det er en god måde at få dit daglige protein indtag uden du skal indtage store mængder kød. Dette er gældende for alle, især folk der træner. Et godt tidspunkt til indtagelse af ekstra proteiner, ville klart være efter ens træning, da det er her dine depoter er udtømte og råber efter hjælp! 🙂

Skriv et svar

