Look good from behind!

26 mar

Lidt mandagsinspiration på den her grå dag. Jeg troede lige vejret vil holde, men nu er det gråt igen 😦 I det mindste regner det ikke.

Om lidt skal jeg medvirke i et fokusgruppeinterview og derefter direkte på arbejde til 21.30. Ikke den mest inspirerende og spændende dag, så det skal bare overståes.

Har I fået en god start på ugen?

10 kommentarer to “Look good from behind!”

  1. stephaniefasen 26. marts 2012 hos 20:43 #

    Det er fandme inspiration.. Sådan en booty vil jeg også have til sommer 😉

    http://www.stephaniefasen.com

    • Fit For Livin 26. marts 2012 hos 21:06 #

      Ja, det vil jeg også godt 😉

  2. onedayatethetime 26. marts 2012 hos 17:55 #

    kan du ikke komme med nogle gode numse øvelser? Jeg har for nyligt tabt mig en del og jeg synes hovedsageligt det er min numse der er forsvundet! (strengt man ikke selv kan vælge hvor man taber sig!) Tak for en fed blog!

    • Fit For Livin 26. marts 2012 hos 19:18 #

      Først og fremmest tillykke med du har tabt dig 🙂 Og ja, det er strengt man ikke kan bestemme hvor det skal ryge fra. Af gode balleøvelser synes jeg at squat er klart den bedste. Hvis du samtidigt gør dem dynamiske og varierer dem kan det virkelig mærkes. Det mest optimale vil være at lave dem med tung vægt for at opbygge musklen igen. Bækkenøvelser er også effektivt. Du ligger på ryggen og har bøjet ben som du fx støtter på en stepbænk. Så løfter du dig selv op og ned. Du må ikke røre gulvet på noget tidspunkt, kun med skuldrene. Hvis du vil prøve en hårdere variant, så prøv at have det ene ben i luften samtidigt og så skift efter 30 sek. Hav eventuelt en bodybar liggende på hofterne 🙂

      • Tatiana 29. marts 2012 hos 10:20 #

        Vi laver også altid Squat til body pump – det er virkelig effektivt – men jeg synes det er rigtig svært kun at bøje benene, og samtidig holde overkroppen op, og brystet højt. Har du nogle gode tips?

      • Fit For Livin 29. marts 2012 hos 11:04 #

        Ja super effektivt synes jeg også 🙂 Men squat er en svær øvelse at udføre rigtigt. Det plejer at hjælpe mig at have en bodybar på det øverste af ryggen, det tvinger kroppen til at holde sig løftet og brystet højt. Hvis man ikke vil bruge sådan en, gør det også en forskel at suge maven ind, spænde i bækkenbunden og ikke sveje for meget i lænden, da man så godt kan få lidt ondt. Vigtigst af alt er det at holde knæene bag fødderne, så man ikke skader knæene. Jeg håber det kan hjælpe dig lidt 🙂

  3. Anne-Sofie 26. marts 2012 hos 13:09 #

    Jeg har det på samme måde som Natasja. Pigerne ser skønne ud, og de giver mig lyst til at træne!

    • Fit For Livin 26. marts 2012 hos 14:48 #

      Det er skønt at høre du også bliver inspireret af pigerne 🙂 De ser nemlig rigtig skønne ud!

  4. Natasja S. 26. marts 2012 hos 12:33 #

    Er pjattet med jeres inspirationsbilleder! Man tænker rent faktisk “sådan vil jeg gerne se ud”..! Modellerne ser dejligt sunde og friske ud. Tak for den daglige inspiration 🙂

    • Fit For Livin 26. marts 2012 hos 14:44 #

      Jeg er fuldstændig enig med dig. De ser super smukke og ser sunde ud, og man bliver virkelig inspireret 🙂 Glad for du også bliver det.

Skriv et svar

