Be inspired on a saturday #4

24 mar

Tid til denne lørdags inspirationsbilleder. Jeg vil anbefale jer at kigge ind senere, da jeg efter mange forespørgsler vil dele mit træningsprogram og hvad jeg har erfaret der skal til for at se resultater. Det er virkelig et effektivt træningsprogram og kan måske inspirere nogle af jer til at komme i gang med motionen eller lave om på jeres rutiner?

Hvis I ikke allerede har deltaget i vores Give Away, synes jeg I skal gøre det. Det er meget simpelt og vinderchancerne er forholdsvis gode 🙂

Source: Tumblr

 

4 kommentarer to “Be inspired on a saturday #4”

  1. Debbie 24. marts 2012 hos 13:32 #

    uuuuh, glæder mig til at høre om dit træningsprogram.
    Synes selv mit er ret hårdt, men kan ikke rigtig se resultaterne. Eller måske kan jeg bare ikke selv se dem – lidt svært når man kigger på sig selv hver dag 😛

    • Fit For Livin 24. marts 2012 hos 13:40 #

      Det kender jeg godt selv, at man ikke kan se det 🙂 Derfor er det oplagt at måle sig. Der kan man altid se resultater hurtigst synes jeg 🙂

  2. Milana 24. marts 2012 hos 10:56 #

    Den her blog… Jeg elsker og hader den på samme tid 😛 Den motiverer mig helt vildt, men giver mig også lidt dårlig samvittighed hvis jeg ikke tager mig sammen til at løbe en tur 😉

    Men ikke destomindre ryger den på min blogroll! Ha’ en skøn weekend!

    • Fit For Livin 24. marts 2012 hos 10:59 #

      Ha ha 🙂 Kan godt følge dig med elsk/had forholdet, men vi er glade for vi alligevel endte på din blogroll 😉 Ha en skøn weekend i det smukke vejr!

Skriv et svar

