Victoria’s Secret!

23 mar

Jeg lader billederne tale for sig selv 🙂

God fredag til jer alle!

Tryk på billedet for at se Candice bevæge sig 🙂

Tryk på billedet for at se Candice bevæge sig 🙂

Sources: Tumblr & unknown

4 kommentarer to “Victoria’s Secret!”

  1. willemijnzwart 24. marts 2012 hos 13:38 #

    Hej!
    Jeg tror, ​​at din blog er super flot. Tak for dit arbejde! Og Victoria Angels, wow, de er meget inspirerende. Ligesom de små motivations slogans til højre.
    Unskyld, at min dansk er ikke så god. Jeg er hollandsk, men nu jeg lære dansk i København.
    Jeg er glad, jeg kan allerede læse din blog, fordi det er top!

    • Fit For Livin 24. marts 2012 hos 13:42 #

      Hvor er du sød, mange tak for din fine kommentar 🙂 Jeg er bare glad for du har lyst til at kommentere, og du kan da allerede forstå og skrive meget dansk, og det er flot så svært som vores sprog er 🙂 Det er også fedt at høre du bliver motiveret.

  2. AnneSofie 23. marts 2012 hos 17:05 #

    Det er en super fed blog i har lavet! Det er dejligt med de inspirerende og motiverende billeder!
    Jeg er helt vildt med Victoria’s seceret modeller.. Gad vide hvilket rtræningsprogram de bruger og hvor ofte de træner!

    • Fit For Livin 24. marts 2012 hos 09:54 #

      Tusine tak 🙂 Jeg er også helt tosset med VS modeller, men må også erkende jeg aldrig kommer til at ligne dem. Jeg tror deres kroppe er et resultatet af gode gener, og så ekstrem hård træning og kostprogram. De træner hver især med personlige trænere hver dag og spiser efter en meget skrap diæt. Om det er det værd, kan kun de svare på hehe 🙂

Skriv et svar

