Before and after pictures!

23 mar

Hvis der er noget der motiverer mig, så er det before and after pictures af andre. Det er virkelig inspirerende at se kvinder der er så dedikerede, at de formår at opnå deres målsætninger og en sund krop. Jeg glæder mig til den dag jeg kan fremvise before and after billeder.

Motiverer billeder som disse jer?

Min morgen har stået på bodyfit, cardio og nogle ærinder nede i byen, og nu står den på rengøring og bagning af vores sunde banankage (se opskrift her). Det er jo X Factor night hos min mormor med familien, og en sund kage synes vi derfor skulle med. Der er jo ingen grund til at smide ugens anstrengelser væk på en aften.

Jeg fandt forresten i morges ud af jeg har vundet Early Bird konkurrencen hos modeblogger Charlotte D. Godt nok en dejlig nyhed. Endnu bedre var det, at hun henviste til vores blog. Det er et kæmpe skulderklap til os, og vi er simpelthen så stolte 🙂

Det er da meget sjovt 😀

Source: Tumblr

 

2 kommentarer to “Before and after pictures!”

  1. Cecilie 23. marts 2012 hos 17:14 #

    Sådanne billeder er SÅ fede at se! Man tænker bare at når disse mennesker kan – SÅ KAN JEG FANDME OGSÅ! 😀 Igen, super fed blog!

    • Fit For Livin 24. marts 2012 hos 09:53 #

      Mange tak 🙂 Sådan har jeg det præcis også! Hvis de her mennesker kan gør det og over så lang en periode, så kan jeg altså også 🙂 Det handler om viljestyrke og vedholdehen, og at nøje overveje hver eneste skridt. Så går det pludselig hurtigt.

Skriv et svar

