Vores første give away!

21 mar

Så nåede vi pludselig meget hurtigt 150 followers, ja faktisk langt flere takket været den pludselig trafik der kom på vores site i går. Det er simpelthen for lækkert I gider følge med 🙂

Som tak for jeres støtte, søde kommentarer og tips til træning og kost, vil vi gerne forkæle en heldig læser, og hvad bedre end at gøre det med noget der kan forbedre ens træningsresultater? Vi udlodder derfor en bøtte proteinpulver af 2,3 kg. til en værdi af 350 kr. Vinderen kan vælge imellem utrolig mange varianter (vanilie, pina colada, bær, chokolade, banan, kaffe, mint m.m.).

Det eneste I skal gøre for at deltage er, at følge os på Bloglovin’ lige her hvis I ikke allerede gør det i forvejen (hvis I ikke bruger Bloglovin’, er det også okay at følge os på anden vis – I skal bare skrive i kommentarfeltet hvordan i følger bloggen) og så skrive en kommentar med jeres e-mail og navn. Simple as that! I må dog meget gerne skrive lidt om jer selv hvis I har lyst (ikke en forudsætning for at vinde), da vi gerne vil lære jer bedre at kende.

Konkurrencen slutter søndag kl. 20.00 og vinderen bliver offentliggjort mandag formiddag.

Obs: Dette er IKKE et sponsoreret indlæg, men en præmie vi udlodder selv fordi vi har nogle helt igennem fantastiske læsere! 

96 kommentarer to “Vores første give away!”

  1. kathrineemiliek 28. marts 2012 hos 12:06 #

    Jeg følger jeres superfede via bloglovin! Jeg er i øjeblikket på efterskole, og jeres blog er superfed inspiration, og nogle gange et spark i røven til at holde eller opnå ønskeformen. Super fede tips og tricks! Keep up the good work.

    Kathrine – 16 år – Århus

  2. Stephanie 25. marts 2012 hos 18:57 #

    Jeg følger jer på Bloglovin, og så er I desuden efterhånden også på min startside der viser mine 10 mest besøgte hjemmesider 🙂
    Jeg træner selv 6 gange om ugen – styrketræning, løb og crossfit, og interesserer mig meget for sund kost. Jeg bor selv i Århus og er 22 år gammel – derudover læser jeg til pædagog 🙂
    Håber jeg vinder – nu har I fået mig overbevist om, at både tung styrketræning og proteinpulver IKKE giver mig bodybuilderkrop, så jeg synes selv jeg er klar til at prøve det, ha ha.

  3. Corinna 25. marts 2012 hos 18:43 #

    Så fed en blog, og fantastisk konkurrence !!
    .. Synes det er så fedt at følge jeres kamp mod et “for livin” (;

    • Corinna 25. marts 2012 hos 20:58 #

      selvfølgelig “fit” og ikke for 😀

  4. Charlotte 25. marts 2012 hos 18:12 #

    Uh, jeg kan lige nå at være med! Jeg følger jer med både GFC og Bloglovin – og har i dag for første gang prøve at træne yoga udfra en youtube video – det var super godt og virkelig smart på de dage hvor jeg ikke kan nå forbi træningscenteret 🙂

  5. michael 25. marts 2012 hos 17:31 #

    Jeg læser med via min kærestes bloglovin

  6. Johanne 25. marts 2012 hos 11:10 #

    Hej
    Det vil jeg da gerne være med til 🙂
    Jeg har siden den 14. marts fulgt jer på Bloglovin. Jeg sad og surfede efter inspiration og motivation til min træning, og så kom jeg forbi tinasting.com (som jeg også følger), og hun anbefalede jeres blog – så det skulle jeg da ind og se nærmere på!

    Det er super inspirerende med de billeder og citater, I ligger ud. Tak for det!

    Lidt om mig:
    Jeg er 24 år, studerende i Aarhus. Jeg har de sidste 3 år løbet og styrketrænet jævnligt, men på det sidste er jeg altså blevet noget doven. Så nu skal den have en gang gas med cardio 2 gange ugentligt (løb og step) og styrke 2 gange om ugen. (Bodyfit i FW og fri styrketræning med mine vægte hjemme eller i centret.)

    Håber jeg vinder – det kunne være fedt at prøve noget nyt i stedet for valleprotein uden smag.;)

  7. Michelle 25. marts 2012 hos 08:53 #

    Jeg er lige kommet hjem fra et halvt års ophold i Sverige, hvor et fitnessabonnement koster ca. 800 SEK, hvis du binder dig for mindre end et år. Derfor har min træning stået stille de sidste seks måneder, men nu er jeg klar til at starte igen – hvor denne blog måske har lidt aktier i det. Følger jer på bloglovin.

  8. Sara 25. marts 2012 hos 06:50 #

    Følger via Bloglovin ! Elsker jeres fitspo billeder !! 💪😃

  9. Kirstine 24. marts 2012 hos 19:08 #

    Hejsa, jeg er en 20-årig pige der efter adskillige tip er begyndt at følge jeres blog – og jeg er vild med det! Jeg træner selv en del og er på jagt efter drømmekroppen – kommer tættere og tættere på hver dag! Jeg elsker den motivation i giver (sidder selv i løbetøjet nu – er lige kommet hjem fra en løbetur), men jeg har endnu ikke prøvet protein pulver – hvilket jeg vildt gerne vil 🙂
    Jeg følger jer via Bloglovin’ 🙂
    Kram Kirstine

  10. Caroline 24. marts 2012 hos 11:37 #

    Denne her give-away er lavet til mig – sad for få dage siden og var SÅ tæt på at købe selvsamme proteinpulver på nettet, det var godt at jeg ikke gjorde det! 🙂

    Jeg er 18 år gammel og tjekker jeres blog flere gange dagligt. Det er helt klart den største motivation jeg finder. Jeg har tabt mig omkring 13 kg. og mangler lige de sidste 3, men nu har jeg fået fiberskade, som jeg tidligere skrev i en anden kommentar. Øv. Det er heldigvis ved at være bedre.

    Den email jeg bruger er carokjelle@hotmail.com, og jeg følger jer selvfølgelig på bloglovin 🙂 God weekend!

    Kærligst

  11. Anne-Sofie 24. marts 2012 hos 10:35 #

    Jeg følger jer på blogloving! Jeres blog er virkelig sej, jeg er rigtig glad for at have fundet den.
    VI (min kæreste og jeg) vil gerne prøve protein pulver. Vi har ikke prøvet det før, men har fået af vide at det har en positiv effekt.

  12. Charlotte C. 23. marts 2012 hos 23:25 #

    Fed præmie. Er i forvejen stor-forbruger af proteinpulver da jeg træner rigtig meget styrketræning. Følger på bloglovin, og har gjort det i et stykke tid nu, meget inspirerende 🙂

  13. minslankekur 23. marts 2012 hos 23:20 #

    Jeg vil også være med 😀

    25 år, og (som navnet afslører) i gang med en total livsstilsændring. Herunder meget træning som bliver suppleret med bl.a. proteinpulver, så denne præmie ville ikke være helt skidt 😉 Jeg blogger om alt hvad der vedrører min slankekur undervejs, inkl. opskrifter, træning og både positive og negative tanker der følger med.

    Krydser fingre!

    • minslankekur 23. marts 2012 hos 23:22 #

      Følger da forresten også. BL og wordpress 🙂

  14. Hersom 23. marts 2012 hos 21:34 #

    Den gad jeg virkelig godt vinde 😀

  15. katgoestoafrica 23. marts 2012 hos 19:44 #

    Jeg er lige begyndt at følge jer via Bloglovin’ og glæder mig til at hyggelæse alle jeres indlæg 🙂

  16. Lise 23. marts 2012 hos 11:48 #

    Så nu følge jeg med begge steder 🙂 Jeg opdagede jeres sidde gennem emilie, som anbefalede jeres blog. Lige siden har jeg kigget forbi mange gange. Jeg træner selv, men har som alle andre haft op og ned turer.. Men er sikker på jeres blog kan være med til at motivere mig til at blive ved 🙂

  17. Kamilla 23. marts 2012 hos 11:20 #

    Jeg er også lige startet på at træne mere målrettet end før hen, og kunne godt tænke mig at prøve sådan noget protein-pulver. Især til at prøve at lave jeres hjemmelavede protein-bars..

  18. Marie 22. marts 2012 hos 20:39 #

    Følger via bloglovin.

    Træner selv en del. Så fedt at følge andre der også gør 😉

  19. ankp 22. marts 2012 hos 20:30 #

    Jeg følger med via Bloglovin 🙂 synes jeres blog er super inspirerende i forhold til træning og sund kost, klap på skulderen til jer 🙂

    / Anne Katrine
    akpost90@gmail.com

  20. Alberte 22. marts 2012 hos 19:39 #

    Super fed blog, min veninde (Louise H) og jeg, vi følger jeres blog konstant!
    Vi kan snart ikke følge med i timerne mere, da vi sidder og tjekker jeres tips, opskrifter osv. Haha. – Men jeg kan sige det er en meget inspirerende blog i har jeg!!!!

    Vil rigtig gerne vinde proteinpulveret, da jeg efterhånden er blevet så ”hip” på at træne, og at vinde en omgang proteinpulver, vil jo være mega lækkert – især når man er på SU 😀

    Min mail er: Alberteroland@hotmail.com

  21. anne 22. marts 2012 hos 18:46 #

    Uh, det gad jeg mega gerne at vinde! Går nemlig med overvejelserne om hvorvidt jeg selv skal investere i den slags eller ej – det ville jo være perfekt at få lejligheden til at prøve det gennem jer 🙂

    Jeg er en 22 årig studine fra Aarhus, der er begyndt at gå en del op i træning, det seneste år. Jeg træner 4-5 gange i ugen (kommer lidt an på tiden, men prøver altid at nå 5), hvor jeg veksler mellem kettlecross, alm. styrketræning og løb. Har endda lige meldt mig til et halv marathon. Derfor tænker jeg nemlig også at kroppen måske har brug for ekstra energi og protein, da det må tage lidt hårdt på den at træne hård styrke og løbe mellem 8 og 15 km 3 gange i ugen. Men er ikke den store ekspert… Håber jeg vinder 🙂

    Desuden elsker jeg at læse om sundhed og sund livsstil. Har de sidste mange år læst rigtig mange modeblogs (og gør det stadig) men er også begyndt at søge efter ny viden om kost, motion osv. på nettet. Hungrer lidt efter viden, inspiration og ikke mindst motivation, hvis man kan sige det sådan 🙂 Derfor er det helt perfekt for sådan en som mig, at i har startet denne fantastiske blog! I virker så søde og nede på jorden. I tager jer tid til at svar på læsernes spørgsmål (mega plus i min bog! Det er der alt for mange af de “store” bloggere der ikke gør) og ikke mindst motiverer i en til at komme igang. Jeg kan virkelig kun takke jer! Følger med hver dag gennem bloglovin, og hvis der ikke er nye opdateringer der, tjekker jeg lige selv jeres side ud (bloglovin kan godt være ret langsomt nogle gange).

    Men igen, jeg takker for daglig inspiration, motivation og ny viden. Håber i fortsætter den gode stil 🙂
    P.s. så kunne jeg godt tænke mig at høre lidt mere om jeres træningsprogrammer. Hvilke øvelser, hvor mange gentagelser. Hvor mange gange i ugen. Hvor meget restitution osv 🙂

  22. Birgitte Nygaard 22. marts 2012 hos 15:51 #

    Da jeg først så henvisningen fra Emilis side blev jeg hooked. Følger ikke andre træningsblogs, men kom igennem alle jeres posts på en enkelt aften, fordi den ganske enkelt var helt anderledes og spændende 🙂 Fulgte jer via bloglovin’ med det samme!

  23. Anne C 22. marts 2012 hos 15:13 #

    Jeg følger jer via mit bookmark! Haha! Synes det er en hyggelig og mere “intim” træningsblog end så mange andre.

    min mail er lice2812@gmail.com

  24. anna 22. marts 2012 hos 15:07 #

    Jeg har fulgt jeres blog via bloglovin i noget tid, og jeg kan rigtig godt lide jeres blog, den er helt anderledes end andres. den inspirer mig virklig til at tænke over hvad jeg spiser, og får mig til at tage ned i fitness en gang mere end hva jeg måske ellers ville ha gjort.
    jeg har endnu ikke prøvet kræfter med protein pulver, men har stærkt overvejet det efter jeg er begyndt at tage min trænning seriøst -lidt om mig: jeg har lige fået job i et trænings center -det var det eneste jeg lige tænkte var relevant 😀

    håber meget at vinde. ellers fortsæt jeres gode stykke arbejde med bloggen !

  25. Simone Meisner 22. marts 2012 hos 14:48 #

    Fed blog og anderledes end de andre blogs jeg følger, dejligt med fornyelse og inspiration:)
    Har ikke prøvet proteinpulver før, men har overvejet det i lang tid så dette kunne være en god mulighed for at starte..

  26. Gitte K 22. marts 2012 hos 13:27 #

    Superfed blog & fed konkurrence!

  27. Emilie 22. marts 2012 hos 12:43 #

    Da jeg som I ved lige er begyndt at træne, ville det passe mig så perfekt at vinde 🙂
    Jeg følger jer selvfølgelig 🙂
    xx Emili

  28. Louise B 22. marts 2012 hos 12:30 #

    Følger vis bloglovin!

    Faldt over jeres blog på Emilis blog, og har serri Danica kommentere på mange andre blogs jeg læser, og så blev jeg nysgerrig:)

    • Louise B 22. marts 2012 hos 12:31 #

      Mange stavefejl – sorry! Blamer min iPhone:)

  29. Amalie Kjær 22. marts 2012 hos 12:21 #

    Jeg har fulgt jer via Bloglovin’ i en uge nu, mener jeg!
    Og hooold da fast i har inspireret mig meget, det er heeelt vildt!

    amalie.k.a@hotmail.com

  30. Emma S. 22. marts 2012 hos 11:18 #

    Håber det er i orden, at min email bare står i feltet og ikke i selve kommentaren. Jeg krydser fingre! 🙂

    • Fit For Livin 22. marts 2012 hos 13:36 #

      Det er helt i orden 🙂 Så længe vi bare kan se den, så vi kan tage kontakt til vinderen.

  31. louise h 22. marts 2012 hos 11:08 #

    har fulgt jer siden første uge, og jeg elsker jeres blog!!

    mig og min veninde er gået hen og blevet lidt besat af jeres oplæg, haha..

    louise_hnnicke@hotmail.com

  32. Maiken Dinsen 22. marts 2012 hos 10:49 #

    Følger jer allerede på bloglovin 😉

    Maikendinsen.blogspot.com

  33. Julie C 22. marts 2012 hos 10:48 #

    Jeg følger selvfølgelig bloggen via Bloglovin for det er jo skide smart 🙂
    Ellers er jeg en 26 årig pige der brænder for sund mad og masser af motion. Elsker at læse blogs, og selvfølgelig i sær jeres 🙂

    I det jeg også er vegetar og kæmper lidt med at opnå den mængde protein det er nødvendigt for også at opbygge muskler er jeg storforbruger af protein pulver, men det kunne da være fedt at prøve en anden slags 🙂

  34. Nana kyhn 22. marts 2012 hos 10:27 #

    HOv! Glemte vidst helt det var en konkurrence, men jeg følger jer via bloglovin!;-b

  35. Sannie 22. marts 2012 hos 10:24 #

    følger bloggen på bloglovin’ 🙂 samt worldpress.com…
    ehm, ja og jeg hedder Sannie og er 19 år gammel – kommer fra en by ved navn Holstebro og går på Holstebro Handelsgymnasium.

    Hvis at der er mere som at du vil vide, så er du da velkommen til at skrive 😉
    min e-mail er madsen_sannie@hotmail.com og mit navn er Sannie 🙂
    OG TAK FOR EN BLOG SOM INSPIRERE FOLK SOM MIG, TIL AT GÅ MERE OP I SUNDHED.

  36. Henriette Poulsen 22. marts 2012 hos 09:58 #

    Jeg følger jer via. Bloglovin. Min e-mail er – Henriette.poulsen@live.dk

    Jeg er en pige på 21 år, som læser HA Bachelor..
    Udover min studie, går jeg MEGET op i sundhed, motion, fitness, selvvære og velvære!
    Jeg har trænet i rigtige mange år, men det er først på det seneste jeg er begyndt at se resultater, hvilket nok skyldes, at jeg er begyndt at træne regelmæssigt, og mere seriøst!
    Jeg har en mål, lige som jer, og jeg håber virkelig det kan lykkes inden sommer!! Det betyder meget for mig, at vedholde den sunde livsstil med fitness, for jeg er en helt anden person, når jeg spiser rigtig og får mit kick i centeret!! Derved ikke sagt, at jeg ikke synder, for det gøre jeg.. Men vil lære at kontrollere det.. Idag, er faktisk en helt ny begyndelse for mig, så hep på mig!! 😉
    Hvorfor skal jeg ‘vinde’ proteinpulveret? – Det skal jeg, fordi at jeg længe har søgt efter proteinpulver på nettet, men har ikke ‘turde’ bestille noget, da det ikke er noget jeg har gjort i før. Grunden til at jeg godt kunne tænke mig, få det ind i mit program, skyldes, at jeg gerne vil se hvordan det kan påvirke mine resultater, så derved ønsker jeg at påbegynde at bruge det..

    Tak for en super fed Blog, det er lige noget for mig!!

    Ha’ nogle dejlige forårs dage 🙂

  37. Signe K 22. marts 2012 hos 09:40 #

    Super inspirerende blog, og virkelig motiverende med alle de inspirations billeder!

  38. Christina Jensen 22. marts 2012 hos 09:21 #

    Super fed idé!
    Mig og min kæreste er lige nu begyndt på en proteinkur (fra Ude og Hjemme) og dertil ville det være rigtig lækkert med noget proteinpulver så vi kan gå all-in 🙂

  39. Camilla H 22. marts 2012 hos 08:43 #

    Jeg er selv lige begyndt at træne og kigger da lidt på jeres super fede blog for at få lidt inspiration 🙂

    Følger på bloglovin.

    God dag 🙂
    Camilla

  40. Lærke 22. marts 2012 hos 08:43 #

    Fantastisk blog! – Er vild med jeres super inspirerende billeder!
    Fingers X’s 😀

  41. Amalie 22. marts 2012 hos 08:40 #

    Hej Fit4Livin 🙂

    Jeg har skrevet tidligere, og jeg synes stadig, at I har en dejlig blog! Den motiverer mig rigtig meget, og siden sidst har jeg skrevet alle mine mål ned (i cm) for så at have et udgangspunkt, der skal forbedres. Jeg kigger på jeres blog dagligt for at finde inspiration (og jeg har blandt andet bagt jeres lækre grovboller, de blev rigtig gode!) 🙂
    Min kæreste og jeg er enige om, at det er rigtig godt for mig at få noget kvindelig inspiration, da jeg længe har gået og haft lyst til at tabe mig og blive mere fit, men uden at jeg er kommet nogen vegne. Min kæreste går selv meget op i sin træning og drikker proteinpulver dagligt – derfor kunne det være vildt fedt at prøve det, for at se om det er noget for mig 🙂

  42. Nana Kyhn 22. marts 2012 hos 08:31 #

    Det er vildt så hurtigt jeres blog er vokset – og fuldt fortjent! Lidt om mig selv.. Jeg er 21 og bor med min kæreste på midtsjælland, er i gang med at uddanne mig til socialrådgiver. Min træning har jeg delt rigeligt, og den går jeg op i 🙂 derudover går jeg meget op i mad, hvor jeg hele tiden skal prøve noget nyt (lige nu forsøger jeg mig en del med raw-kager og at undgå sukker og hvede), mode som så mange kvinder går op i, tegne/male/sy/foto – kreative ting, gode venner og mange andre ting :b – når i på jeres blog er så gode til at svare på lange spørgsmål med lange svar, tænkte jeg at det må være rart at vide hvem ens ‘followers’ er :b

    nu skal denne besked ikke blive for lang, men har lige lyst til at dele mine småændringer ved den kage du bloggede om med dadler og banan osv:

    1 stor banan
    140 g dadler
    75 g mandler
    2 spsk rapsolie
    saft fra 1/3 appelsin
    ½ tsk vaniliepulser
    en knisspids peber
    2 æg
    1 tsk bagepulver

    bages som ellers i 45 min på 160 g – vidste ikke om bagepulveret ville virke med de ingredienser, men det gør det – så de bliver mere luftige og muffinsagtige!:-)

    held og lykke med jeres giveaway, det er flot at i selv udlover det – men er sikker på at i nok skal få sponsorer rimelig hurtigt!;-)

    • Fit For Livin 22. marts 2012 hos 13:39 #

      Det er skønt at lære ens læsere at kende 🙂 Elsker at læse alle de ting I skrive om jer selv.

      Lækkert med en anden udgave af kagen 🙂 Den vil vi prøve at lave. Tak for tippet!

  43. Frenchilicious 22. marts 2012 hos 08:10 #

    Hey fit4livin.

    Tusind tak for en skøn og meget inspirerende blog.
    Jeg følger Jer fra Schweiz hvor jeg bor med min udkårne;-) Vi mødte faktisk hinanden igennem vores fælles interesse – træning – for fire år siden hvor han var min instruktør.
    Tjae – sådan kan det jo gå. Nu har vi flyttet Vores liv til udlandet og der er stadig plads og motivation til at træne, især udendørs. For tiden trænes der op til bjergmaraton i juli – og indtages dagligt rigelige mængder proteinpulver:-)

    Keep up the good work.

    Blog-knus
    Kathrine

    http://www.kateinfrench.wordpress.com

  44. Maria Jessen 22. marts 2012 hos 08:09 #

    Følger jer via bloglovin 😉 krydser fingre!!

  45. Sabina 22. marts 2012 hos 07:59 #

    Det lyder som noget jeg godt kunne bruge, nu hvor min træning for alvor skal have gas!

    Dejlig motiverende blog, og elsker i fortæller om sundere variotioner at burger, pommes, boller osv 🙂 Lets face it, lidt lækkert har man brug for, så lækkert i gør det sundere!

  46. Line Bisgaard 22. marts 2012 hos 07:42 #

    Super interessant blog i har her, I er allerede gemt under mine foretrukne links (da jeg ikke bruger bloglovin)

    Og nu må det vist være tid til dagens workout… for tiden sværger jeg til BodyRock

  47. Lise 22. marts 2012 hos 07:37 #

    Hej med jer!
    Jeres blog er super fin og inspirerende, lige hvad jeg har manglet.
    Jeg elsker at træne, er især glad for svømning og spinning. Men jeg må desværre erkende, at jeg bruger så meget tid på mit studie for tiden, at træning er blevet nedprioriteret i de sidste par uger.. Øvøv. Men glæder mig til at vende tilbage til træningsverdenen, for har lige nogle mål der skal nås inden sommer 😉

    Keep up the good work!
    Kh. Lise – som bare følger uden bloglovin

  48. Rikke 22. marts 2012 hos 02:24 #

    Jeg følger på Bloglovin.
    Jeg fik bekendtskab igår efter Emily bloggede om jer, det er perfekt. Jeg er selv for et par uger siden, begyndt at leve sundere og træne hver dag. Så perfekt timing at få lidt inspiration!

  49. maiken 21. marts 2012 hos 23:59 #

    Jeg er lige blevet ‘follower’ i forgårs og jeg må sige det er en lækker blog i har her!

    Jeg vil sindssygt gerne vinde præmien, og lære hvordan jeg skal bruge det for at få mest muligt ud af det! – måske I kan hjælpe? 🙂

    Mvh Maiken

  50. Julie 21. marts 2012 hos 23:39 #

    Jeg er slet ikke til bloglovin’, så der følger jeg jer ikke. Jeg har derimod en liste med fortrukne sider og der er jeres – så ved I hvordan man også kan følge jer 🙂

    Jeg hedder Julie, er 22, bor i København, elsker bøger, dyr, solskin, appelsiner og lange gåture(jeg ved faktisk ikke hvorfor det pludselig lyder som en annonce på en datingside, jeg har en kæreste..)
    Det er en dejlig blog I har jer, og det er dejligt med lidt forveksling ift alle modeblogs’ene(som jeg også kan lide, jeg elsker blogs).

  51. Simone 21. marts 2012 hos 23:17 #

    Super fedt projekt i har gang i! Jeg er i gang med den evig kamp mod mave dellen, og er derfor vendt imod jeres blog for at finde motivation og inspiration:) jeg har aldrig prøvet sådan noget protein pulver før, hjælper det også når man skal tabe sig?

  52. Frk. Hyms 21. marts 2012 hos 23:11 #

    Jeg følger jer via bloglovin og jeg ELSKER virkelig jeres blog. Inspiration med masser af billeder. Jeg starter selv i motionscenter igen i morgen, undskyldningen det sidste halve år har været at pengene ikke har været til det. Men man kan sgu ikke sætte en pris på sundhed, så nu skal det være… Tusind tak for sparket 🙂

  53. Simone 21. marts 2012 hos 23:04 #

    Jeg har længe søgt en rigtig god motionsblog og det ser søreme ud som om, jeg har fundet den 🙂 Fedt… Er allerede med på Bloglovin og krydser fingre indtil mandag! Er lige begyndt at træne hårdt igen og kunne rigtig godt bruge proteinpulveret.

  54. Rikke 21. marts 2012 hos 22:59 #

    Hej med jer 🙂

    Jeg opdagede jer for et par uger siden, og blev nødt til at følge jer via Bloglovin med det samme. Læste alle jeres indlæg den første dag, og blev helt fanget. Har ledt efter en blog som jeres, hvor motion og sundhed er en integreret del af hverdagen.
    Jeg går selv en del i fitness, og er lige startet op med at løbe igen. Jeg elsker at læse om andres sunde livsstile, da det giver inspiration til min egen livsstil.

    Jeg gad virkelig godt finde ud af om proteinpulveret også vil hjælpe kvinder, eller om det hovedsageligt virker på mænd fordi de har mere testosteron i kroppen, og den her give away er jo en oplagt mulighed 😉

    Afslutningsvis synes jeg det er fedt med alle de inspirationsbilleder i poster, sådan at man får lyst til lige at give den det ekstra gas i fitness, og at i kommer fra Århus (det gør jeg nemlig også). Måske i kunne bruge det i nogle flere indlæg fremover? Bare en ide 🙂

    – Rikke

  55. Lene Aagaard 21. marts 2012 hos 22:34 #

    For vild nice blog!

    Er ny læser, opdagede jer igennem Emili’s henvisning forleden dag.
    Blev helt i humør til træning igen. Så efter skole smuttede jeg ned i Sports master og købte det polar-puls-ur som jeg længe har drømt om. Nu har jeg både ondt i pengepungen men godt nok også i benene. (av av av!)

    Træner en hel del i hverdagen, når der ikke lige er et bjerg af afleveringer som skal overståes. Går i 3.g så der er en del at se til, her op til eksamenerne.

    Min træning består i normal hold-fitness dog mest spinning og boksning. Drømmer om at få mere ud af min træning og tabe mig mere end de 4 kilo jeg har tabt siden d. 5 marts.
    det kan jo være jeg kan holde motivationen ved lige ved at følge med i jeres inspirerende indlæg 🙂

    God aften til jer!

    Lene

  56. Laura 21. marts 2012 hos 22:24 #

    Hej! Jeg følger jer via Bloglovin, og det er jeg superglad for, for jeg er helt vild med jeres blog! Det er skønt med en træningsblog med masser af inspiration og motiverende billeder. Er i gang med at blive lidt mere fit til når jeg skal til galla, og jeres blog er i den grad med til at give et skub i den rigtige retning, så TAK for det!

    -Laura

  57. Cecilia 21. marts 2012 hos 22:06 #

    Hej ! jeg følger jer allerede på bloglovin.

    ceciliamervig@hotmail.com

    Jeg blogger på http://www.ceciliamervig.blogspot.com.

  58. nanabech 21. marts 2012 hos 21:49 #

    Så kom give-away’en :D! Ej, jeg håber at jeg vinder – jeg er sindsygt nysgerrig på om jeg ville kunne se resultater på mig selv ved hjælp af protein-pulver, men synes sgu ikke su’en rækker til eksperimenter. Det siger nok også lidt om mig – jeg smider gerne mange penge efter ting, jeg ved 110% at jeg kommer til at elske. Hvis jeg er bare den mindste smule i tvivl, så bliver pengene som oftest på kontoen :)..

    Derudover -når i nu spørger – så hedder jeg Nana (n som i niels, a som i abel, n som i niels, a som i abel . kun sjovt, hvis i har set serien ‘Nana’). Jeg er 21 år og bor sammen med min kæreste midt i Århus C. Til hverdag går min tid med bloggen, fitness – primært Pilates og Yoga, kaffe og lange snakke med folk og fæ, ture op og ned af strøget for at teste min viljestyrke :b, gå-ture til og fra familien i Risskov eller til Nobelparken, hvor jeg læser idéhistorie på andet semester. Jeg ser også (en del for) meget tv, primært b-serier som jeg virkelig elsker og så bliver der selvfølgelig klemt en fredagsbar ind et par gange om måneden :)..

    Og så er jeg virkelig ringe til at fatte mig i korthed – en idéhistorikers skæbne, har jeg hørt :b..

    • Fit For Livin 21. marts 2012 hos 21:54 #

      Ha ha 😀 Du er vildt sjov, kortfattet eller ej, og jeg har set Nana, og derfor forstår jeg det udemærket 🙂

  59. Nanna 21. marts 2012 hos 21:43 #

    Jeg begyndte at læse din blog i morges, og jeg måtte selvfølgelig med det samme følge den. Jeg blev VILDT inspireret af alle de smukke billeder og det har faktisk resulteret i en 100% sukkerfri dag. 😀 Selv er jeg 23 år, universitetsstuderende på 4. år og bor i Aalborg. Jeg trænger ikke decideret til at tabe mig, men i højere grad til at stramme op.
    I en længere periode har jeg overvejet at købe noget proteinpulver, men jeg synes det virker som en uoverskuelig jungle hele det marked. Det vil derfor være ideelt at vinde, da jeg i så fald vil kunne blive introduceret for proteinpulverets mange mirakler.. Haha!
    Tak for en super fed blog!

  60. Rikke 21. marts 2012 hos 21:40 #

    Er 24, uddannet Fysioterapeut og total motions-freak. Har deltaget i flere cykelløb (bl.a. Team Rynkeby), spiller fodbold på 17. år og er altid god for en udfordring! Jeres blog stråler af livsglæde og motivation! Det er skøn læsning for sjælen! Og ja.. så er jeg ved at videreuddanne mig så jeg bliver en bedre fys, så proteinpulveret skal bruges til de ekstra travle dage med skole, læsning, træning og arbejde 🙂
    TILLYKKE med jeres breakthrough! Og bliv ved med at finde på nye ting, så er jeg sikker på der nok skal komme flere til! (og forhåbentlig flere konkurrencer Ü )

  61. Mie 21. marts 2012 hos 21:30 #

    Den præmie gad jeg godt have fingrene i – har altid ønsket at prøve proteinpulver, men har ikke helt turde springe ud i det (og da jeg læse man kunne proppe det i kager, blev jeg ellevild – da jeg er total kageglad)..

    Mie – 23 år – Frederiksberg 🙂

  62. Line Valentin 21. marts 2012 hos 21:00 #

    Hej begge to 🙂

    Jeg er en 18-årig pige fra nordsjælland, som går på gymnasiet på 2. år PYHA.
    Jeg er i denne uge begyndt at træne, og jeg synes at jeres blog er super inspirerende, så derfor følger jeg den selvfølgelig på bloglovin. Jeg så jeres billede, der siger at træning i 12 uger kan gøre så resten af verden kan se resultaterne, så nu har jeg printet det billede ud og hængt det på indersiden af mit skab! Og for hver uge jeg har gennemført med træning, laver jeg en streg nederst på billedet, og jeg har regnet ud, at jeg kan nå et løbe 12 uger før det er sommerferie YAY. Jeg skal faktisk ud og løbe nu, og har fået nogle løbesko i pink –> girlpower!
    Jeg vil beskrive mig selv som en glad, åben og kreativ pige. Jeg er ikke så atletisk bygget, men heldigvis kan jeg løbe, hvilket er rart, for det betyder, at selv jeg kan nå mine mål! Jeg vil også ønske jer begge to held og lykke med at nå jeres mål. Indtil videre gør i jo et rigtig flot stykke arbejde, ikke kun for jer selv, men også for os andre! Hvilket leder mig hen på den opskrift i gav på en god, sund morgenmad, som jeg er begyndt at spise, og jeg må sige, at jeg føler mig mega sund, når jeg går ud af døren haha 🙂 + det mætter i vildt lang tid, det er rigtig dejligt!
    Men jeg krydser fingre, og igen tak for en rigtig inspirende og motiverende blog 😀 God aften til jer!

  63. Karen L. 21. marts 2012 hos 20:49 #

    Jeg kommer fra Sønderjylland og elsker at træne. Jeg er i fitness ca. 3-4 gange om ugen. Jeg vil meget gerne forbedre min krops form og udseende, så jeg spiser så sundt, som muligt. Jeg elsker body-combat!

  64. Iben 21. marts 2012 hos 20:46 #

    Super fed blog, og fed konkurrence. 😀
    Som aktiv løber og styrketræner er proteinpulver en spændende ting, som jeg længe har overvejet, men aldrig helt har fået taget mig sammen til at prøve, men nu må vi jo se 😉

  65. Britta 21. marts 2012 hos 20:39 #

    Jeg er en 21-årig pige fra hovedstadsområdet.
    Mit mål har været at tabe mig 20 kilo; delt op i fire delmål. Med 12 kilo tabt er jeg ikke langt fra 3. delmål, og skal snart i gang med den sidste og hårdeste etape. Jeres blog skyder virkelig motivationen i vejret og ligeså inspirationen! 🙂

    Det ville være lækkert hvis i fortsatte med at smide opskrifter op, for kostvaner har virkelig betydet meget for mit vægttab, og sund mad er ikke min stærkeste side. 😉

  66. Sara 21. marts 2012 hos 20:32 #

    Jeg hedder Sara, er 18 år, bor i Sønderborg, bruger meget (næsten al) min fritid på at træne, både styrke og løbe træning. Jeg har dyrket mange former for sport bla. fodbold, ridning og gymnastik, jeg elsker at være aktiv. Jeg læser mange blogge på bloglovin og jeg finder jeres meget inspirerende! 🙂 Selvom i er nye på området, gør i det super godt begge to, og i kommer med mange super gode ting!

    Bliv ved med det 😉

  67. Cecilie 21. marts 2012 hos 20:27 #

    Jeg har lært jeres blog at kende igennem en anden blog som også omhandler en sund livsstil. Jeg læste faktisk kun et par min. inden jeg begyndte at følge jer. Jeg elsker at se når der er kommet nye indlæg fordi i virkelig for en til at tænke over det med at have det godt med sig selv og sin krop. Jeg vil super gerne deltage, da mig og min kæreste (som også følger med en smule ovre skulderen) skal i gang med en livsstilsændring her d. 1! Vi glæder os rigtig meget og jeres blog skal helt sikkert være en inspiration! 🙂 🙂

    Mail: cille2love@msn.com

    Mange hilsner Cecilie.

  68. Maria P 21. marts 2012 hos 20:27 #

    Håber jeg vinder!

  69. Tine 21. marts 2012 hos 20:24 #

    Det er den lækreste give-away! Håber jeg er den heldige! 😀 Kunne nemlig godt tænke mig at skifte min valleprotein pulver ud med en lidt mere fancy udgave med en lækker smag! 😀
    Som vegetar er det jo ekstra vigtigt at man får proteiner nok – især når man styrketræner 3-4 gange om ugen.. 🙂

    Fingers crossed..

  70. Sanne 21. marts 2012 hos 20:24 #

    Fed præmie, krydser fingrer..! 🙂

  71. Julie Laursen 21. marts 2012 hos 20:24 #

    Dejlig blog I har, er ny læser men er kommet for at blive:) Jeg er 27, skriver speciale og vil af den grund rigtigt gerne vinde protein pulveret! Ikke kun til mig dog, men også til min søde, men fattige kæreste som har hårdt brug for det, men ingen penge:) Han opvarter, passer og plejer mig mens jeg knokler og derfor vil jeg gerne forkæle ham lidt! Krydser fingre:)

  72. Katrine 21. marts 2012 hos 20:22 #

    Jeg følger min motivations blog hver dag 🙂

  73. Sarah S 21. marts 2012 hos 20:21 #

    Jeg har læst med på jeres blog i ca. 14 dage og synes virkelig godt om den. Tror det er den første træningsblog, der virkelig har fanget mig 🙂
    Og så er i super gode til at motivere mig!
    /Sarah

  74. Julie 21. marts 2012 hos 20:20 #

    Fed konkurrence! 🙂
    Håber jeg vinder. Har længe tænkt på at prøve proteinpulver, meeen har aldrig fået taget mig sammen. Hehe

  75. laura 21. marts 2012 hos 20:18 #

    ej hvor lækkert!
    jeg fik simpelthen en masse ny motivation af at kigge jeres blog igennem i går, og bare i dag har jeg da været ganske aktiv og det føles fantastisk igen! (-;

  76. louise 21. marts 2012 hos 20:14 #

    cool giveaway 🙂
    jeg er med.
    Louiseharboschmidt@hotmail.com

    Husk, at jeg også har en konkurrence kørende om et gavekort på 300kr, hvis ikke du allerede har deltaget!

    • Fit For Livin 21. marts 2012 hos 20:18 #

      Jeg vil rigtig gerne have deltaget hvis jeg kunne, men jeg følger dig kun på Bloglovin’ da jeg ikke har GFC 🙂

  77. Julie 21. marts 2012 hos 20:14 #

    Næh, hvor belejligt! Jeg er netop dumpet ind på jeres blog for første gang efter at have sat hele to kager til livs og nu er stærkt tynget af min dårlige samvittighed, og så endda til en give away på proteinpulver! Det kalder jeg da et lykkeligt sammentræf.

    Jeg er hende sofaslaskeren, der smaddergerne vil i gang. Jeg er ikke spor tyk, ej heller slap i kødet. Men det kunne bare godt være lidt bedre, jeg kunne godt være lidt tyndere, lidt strammere og lidt mere bikini/Roskilde klar…

    Så here we go, enlighten me! 🙂 Glæder mig til at følge med

  78. Camilla Jørgensen 21. marts 2012 hos 20:08 #

    Ih hvor fedt. Kunne godt tænke mig at prøve det! 🙂 Elsker jeres blog, den holder mig virkelig motiveret. Hælder lige vand ud af ørene, men jeg fik trukket mig ned i træningscenteret OG ud og løbe en tur i dag – thanks to you guys!

    • Fit For Livin 21. marts 2012 hos 20:12 #

      Godt gået! Hvor er du sej 🙂

  79. Caroline 21. marts 2012 hos 20:07 #

    Super fed blog i har 🙂 !

  80. Isabel Zielke 21. marts 2012 hos 20:07 #

    Fed konkurrence og rigtig fin blog og konkurrence – I er for seje!

    Isabel

  81. Anne Sofie Englund 21. marts 2012 hos 20:05 #

    Tak for en inspirerende blog! (:

  82. Frederikke 21. marts 2012 hos 20:03 #

    Så fedt. Virkelig inspirerende blog i har 🙂

  83. Simone 21. marts 2012 hos 20:02 #

    Fed konkurrence!
    Den vil jeg helt vildt gerne vinde. :))
    Har ike prøvet protein pulver før, men længe overvejet det.
    Håber jeg vinder 😀

    //Simone – voresboble.dk

  84. Maja 21. marts 2012 hos 19:58 #

    Fedt at folk endelig har fået øjnene op for jeres blog! Det er rart med en blog, der sætter så meget fokus på health & fitness 🙂

  85. Tine 21. marts 2012 hos 19:58 #

    Sikke en dejlig konkurrence – er selv lidt for nærrig til at bruge penge på protein 🙂

    Jeg er ny her på bloggen, lidt i håb om at i kan give inspiration til en lidt sundere livstil..

  86. AnjaO 21. marts 2012 hos 19:42 #

    Jeg er fornylig begyndt at læse med her hos jer og synes at det indtil videre er meget inspirerende 🙂 Er selv mest til spinning, hvilket jeg elsker 😀 Og proteinpulver er blevet en sand ven til mine smoothies osv., så jeg vil naturligvis gerne vinde en gang proteinpulver 🙂
    Bruger ikke bloglovin, men følger jer i min google reader.

  87. Natacha 21. marts 2012 hos 19:41 #

    Fed konkurrence 🙂

Trackbacks/Pingbacks

  1. Be inspired on a saturday #4 « Fit For Livin - 24. marts 2012

    […] I ikke allerede har deltaget i vores Give Away, synes jeg I skal gøre det. Det er meget simpelt og vinderchancerne er forholdsvis […]

Skriv et svar

