Hjemmelavede Burgere

19 Mar

I går fik vi begge lyst til hjemmelavede burgere og pomfritter. Det er så simpelt, men nok noget af det der smager bedst i hele verden. Det handlede derfor ikke om at spise sundt eller korrekt, men vi ønskede stadigvæk at gøre det så lækkert og naturligt som muligt.

Vi valgte af den grund at bage vores egne sunde burgerboller efter en opskrift jeg har set hos Twinfood. Pomfritterne og guacamolen lavede vi også selv, og det resulterede i de bedste burgere og pomfritter jeg nogensinde har smagt. Bliver helt sulten igen.

Laver I også altid noget lækkert mad om søndagen og hvad er jeres favoritret?

12 kommentarer to “Hjemmelavede Burgere”

  1. Louise 21. marts 2012 hos 11:04 #

    Uhm det ser lækkert ud! Får helt lyst til burger.
    Husk at jeg har en konkurrence kørende, hvis det skulle have din interesse. Du kan vinde et gavekort på 300kr,.

    • Fit For Livin 21. marts 2012 hos 11:26 #

      Ja, det er vildt lækkert! Jeg er også sulten nu 😉

      Fedt! Jeg tjekker din konkurrence ud med det samme 🙂

  2. Amalie 20. marts 2012 hos 15:04 #

    Uh, der er ikke noget bedre, end at lave lækker, hjemmelavet mad. Jeg har en rigtig stor aversion mod færdiglavet mad, da jeg altid får paranoia af alle de ubehagelige ting, der er i. Haha. Tvangstanker much.

    Jeg er heldigvis kommet igang med madlavningen igen efter min operation, og denne uge er det for alvor gået i gang. Love it 🙂

    • Fit For Livin 20. marts 2012 hos 15:09 #

      Jeg er fuldstændig enig med dig. Det er nemlig det bedste i verden når det er hjemmelavet, og man ved hvad det indeholder 🙂

      Dejligt du er kommet i gang igen med madlavning efter operationen, det er faktisk også sjovt at lave tingene fra scratch synes jeg 🙂

  3. Laura og Christine 20. marts 2012 hos 09:25 #

    Hold nu op hvor ser de gode ud, sidder her og bliver helt sulten ;-)!
    // Laura

    • Fit For Livin 20. marts 2012 hos 09:27 #

      De var virkelig også lækre 🙂 Tak for inspirationen til opskrift på bollerne.

  4. Louise 19. marts 2012 hos 13:07 #

    Har du mulighed for at uploade opskrifter/links til opskrifter?
    Det ser da for lækkert ud!

    • Fit For Livin 19. marts 2012 hos 13:16 #

      Ja selvfølgelig 🙂 Vi har fulgt denne opskrift på burgerbollerne http://twin-food.blogspot.com/2011/12/hjemmelavede-burgere.html

      Kartoflerne har vi bare skåret i skiver og puttet revet chedar ost over, og så i ovnen en 25 min. Guacamolen er lavet af 2 advokadoer, guacamolemix og fromage fraise 🙂

  5. Simone 19. marts 2012 hos 11:07 #

    Hvor ser det lækkert ud! 🙂

    • Fit For Livin 19. marts 2012 hos 11:15 #

      Det smagte virkelig også godt!:)

Trackbacks/Pingbacks

  1. Healthy burgers on a lazy sunday « Fit For Livin - 30. september 2012

    […] ud end normal fastfood. Vi har tidligere delt en opskrift på hjemmelavede og forholdsvise sunde burger + pommes frites når lysten trænger sig […]

  2. Food inspiration « Fit For Livin - 2. juli 2012

    […] Hjemmelavede burgere på sund vis. Det smager SÅ […]

Skriv et svar

