Be inspired on a saturday #3

17 mar

Så er det tid til ugens inspirationsbilleder. Jeg elsker at lave de her indlæg, da det betyder jeg skal bruge mange timer på at finde de rette motiverende og inspirerende billeder, og det elsker jeg virkelig 🙂 Pludselig kan der gå 2 timer med det, ha ha.

Vejret er endnu engang skønt, så det er bare med at komme ud at nyde det – enten med en lang gåtur eller måske noget motion. Vores dag omfatter dejlige ting. Først skal jeg påbegynde projekt sundt og velplejet hår (det er jo en længere proces en gang om ugen), hvorefter vi skal i Ikea og Bilka for at lede efter møbler til vores altan. Kan slet ikke vente til det er varmt nok til at sidde derude og spise, sole sig osv. Det er første år hvor vi har altan, og jeg er sikker på den bliver guld værd. I aften skal vi ud til min bedste (den bedste mormor i verden) sammen med min onkel og moster. Det er vi hver eneste weekend hvor hun disker op med lækkert mad, og vi ser en masse film. Elsker familietid!

I må have en skøn lørdag. Og tak til alle de fantastisk mennesker der følger os fast, vi har nu 90 followers på Bloglovin, og det er vi så glade for.

6 kommentarer to “Be inspired on a saturday #3”

  1. anonym 17. marts 2012 hos 18:17 #

    Hej fit4livin.
    Fedt indlæg med inspirerende billeder 🙂
    lige et spørgsmål, hvad vil i råde en til at gøre når man har øm krop, hvad gør i selv ?
    mvhj.

    • Fit For Livin 18. marts 2012 hos 00:18 #

      Dejligt du bliver inspireret. Ømhed er i vores optik et tegn på at du har gjort det rigtig i henhold til motion (altså det må ikke gøre decideret ondt på nogen måde). Det er rigtig godt at restituere efter en omgang træning der giver en øm krop, derfor kan du enten vælge at holde pause dagen efter hvis du træner et fuldkropsprogram, så din krop får hvile. Eller du kan vælge at træne en anden muskelgruppe. Ved at dele din krop op i forskellige områder på specifikke dage, kan du tillade dig at træne flere dage i træk selvom du er øm. Jeg vil ikke anbefale dig at træne det samme to dage i træk fx, da kroppen derved ikke når at restituere.

      Muskelvarmer/kampfer creme er også rigtig godt imod ømhed 🙂

  2. Simone 17. marts 2012 hos 14:57 #

    Jeg elsker også disse indlæg!
    Hvad er mere lækkert end en sund krop? 😀

    Har selv lige været ude og nyde det gode vejr, med en løbetur og fundet massere inspiration til, hvordan man kan får lidt mere motion ind i hverdagen.

    http://www.voresboble.dk/10-workouts-til-hverdagen/

    Elsker at der er så mange måder at blive motiveret på! det er jo ret sjovt at tænke på hvad de små ting og lækre billeder kan gøre ved en. 😀

    //Simone

    • Fit For Livin 17. marts 2012 hos 15:49 #

      Ja man bliver virkelig motiveret af billederne og der er intet mere lækkert end en sund krop:) Dejligt med en løbetur i det skønne vejr.

  3. Amalie 17. marts 2012 hos 14:16 #

    Sikke fine billeder. 🙂
    Jeg skal egentlig ikke tabe mig, men jeg blev opereret for 2 måneder siden, og har ikke måtte dyrke motion før nu her igen. Før var jeg i super form, men nu skal der ikke meget mere end en enkelt cykeltur til, før jeg mister pusten – det går hurtigt ned ad bakke, når man sidder på sin flade! 😉

    Jeg begynder til fitness igen den 1. april, og jeg glæder mig så meget. Ligesom jer, elsker jeg sunheds-inspirations-billeder…

    Jeg blev i øvrigt jeres læser nummer 90! ;D

    God lørdag til jer begge! 🙂

    VH Amalie.

    • Fit For Livin 17. marts 2012 hos 14:51 #

      Tak for din søde kommentar 🙂 Og hvor er det fedt du blev læser nr. 90!

      Det er helt vildt hvad motion gør, bare når man har været på ferie føler man at man skal starte fra bunden igen. Man bliver hurtig afhængig af det. Jeg er sikker på du hurtigt kommer i form igen, du lyder ihvertfal motiveret 🙂 Selvom det virkelig må ha været hårdt ikke at dyrke motion når man faktisk har lyst.

      God lørdag til dig 🙂

Skriv et svar

