Længste dag ever!

16 mar

Hold op jeg er træt. Tog afsted kl 08.00 i morges på arbejde, derefter til møde og så en gang teambulding. Bagefter tog vi ned på Can Blau til en omgang tapas og lækker cava. Er lige komme hjem. Jeg er dog helt smadret nu og har ikke levet sundt i dag (er jo svært når man er på farten og kun har det mad der bliver severet). Jeg nød det dog i fulde grad og vil huske aften længe.

I morgen tidlig står den dog på hårdt arbejde igen hvor jeg starter dagen med en omgang Crossfit med min veninde. Min ømhed fra i søndags er først gået over i dag, så det virker virkelig 🙂

Jeg vil derudover gerne byde velkommen til alle de nye læsere. Vi er så glade for at I bliver inspireret hos os, og vi brænder så meget for at dele lækre billeder, gode opskrifter og tips med jer. Bliv endelig ved med at være så seje:) God weekend og glæd jer til i morgens inspirationsbilleder, de er virkelig gode!

2 kommentarer to “Længste dag ever!”

  1. Stephanie 17. marts 2012 hos 07:46 #

    Så fin en blog. Helt sikkert en af mine nye favoritter!!! 🙂

    • Fit For Livin 17. marts 2012 hos 12:11 #

      Mange mange tak 🙂 Vi vil gøre alt for det bliver ved med at være en af dine favoritter. Kom endelig med forslag hvis du har noget specifikt du gerne vil læse om 🙂

Skriv et svar

