Look good in a bikini #2

15 mar

Jeg bliver aldrig træt af at finde inspirerende billeder af smukke kvinder i bikinier. Det motiverer mig ekstra meget til at overholde mine egne målsætninger. Har I det også sådan?

Lige nu spiser jeg min morgenmad mens jeg ser denne uges One Tree Hill. Andre der ser det? Hold nu op det er en vild sæson. Man kan virkelig mærke det slutter om meget kort tid.

Om lidt skal jeg til hovedbundsscanning (wtf?) i en helsekost butik og derefter til frisøren. Jeg har prøvet en masse forskellige hårprodukter, men er aldrig helt tilfreds og føler ikke de gør det store for mig. Jeg vil helst undgå produkter med parabener, parfume og sulfat og har hørt meget godt om et fransk mærke der hedder Phyto, så skal helt sikkert have nogle af deres produkter med hjem.

6 kommentarer to “Look good in a bikini #2”

  1. Emilie Christoffersen 15. marts 2012 hos 14:59 #

    Har lige fundet jeres blog, og hvor er jeg bare glad for det! Jeg er dog selv kun 14 år, men har i længere tid godt kunne tænke mig en sundere kost. Jeg dyrker håndbold 4 gange om ugen på elite plan. Dog frygter jeg stadig sommeren, fordi jeg ikke er så vild med at vise mig i bikini. Jeg kunne SÅ godt tænke mig en af de ovenstående kroppe, og er sikker på at jeg nok skal nå det, ved at følge alle jeres sunde kostplaner. Jeres billeder er virkelig motiverende og giver én blod på tanden. Jeg skal faktisk til træning i dag, og efter at have set disse billeder, får jeg lyst til at give med 150% i dag. Glæder mig til at følge jer fremover! 🙂

    • Fit For Livin 15. marts 2012 hos 15:04 #

      Hej Emilie. Tak for din ros, det er dejligt at høre du kan lide vores blog 🙂 Først og fremmest hvor er du sej, at du allerede som 14 år har fokus på sund kost og motion. Da jeg var 14 år tænkte jeg slet ikke så langt, så det er super flot du allerede i så tidlig en alder tager hånd om din krop. Jeg er også sikker på du nok skal nå dit mål, for det lyder som om du har viljestyrke. Hvis du fortsætter med din træning og samtidigt spiser sundt, vil du hurtigt se resultater. Alt held og lykke med det, og god træning i dag 🙂

  2. Simone 15. marts 2012 hos 10:55 #

    Skønne billeder. især det sidste! 🙂

    • Fit For Livin 15. marts 2012 hos 13:08 #

      Ja, det er tankevækkende 🙂 Kosten er SÅ vigtig, meget vigtigere end motionen.

  3. Maria 15. marts 2012 hos 10:14 #

    Wow! Billede nr to motivere mig gevaldigt. :-)) jeg kan anbefale redkens hårserier, der er dog parfume osv i men de har hjulpet på mit hår som får farvet blonde striber usædvanlig tit… :-))

    • Fit For Livin 15. marts 2012 hos 10:20 #

      Ej hvor skønt billede nr 2 kan motivere dig 🙂 Jeg elsker når noget så simpelt som et billede kan have sådan en effekt. Jeg synes egentlig også Redken, sammen med Kevin Murphy, har været det bedste af det jeg har prøvet, men min hovedbund kan desværre ikke tåle det 😦 Så nu håber jeg endelig jeg finder de rigtige produkter.

Skriv et svar

