Nike Free all the way

7 mar

Jeg er helt pjattet med Nike Free, som I nok kan fornemme i den tidligere post. De er vildt gode at have på, utrolig lette i det og ens fødder ånder rigtig godt. Samtidigt er de vildt fede, kommer i de cooleste farver og vækker virkelig opsigt. Jeg skal klart have flere når vi tager på ferie hos min far om kort tid. De har et langt bedre udvalg i udlandet og er meget billigere.

Spørgsmålet er så bare hvilken farve man skulle satse på næse gang, måske turkis? Hvad synes om Nike Free modellen? Pæne eller er de for meget?

Forresten vi er kommet til at oplyse forkert e-mail via vores kontaktside. Pinligt 😉 Den rigtige er fitforlivin@gmail.com. Hvis I har sendt forgæves eller undrer jer over ikke at høre tilbage, så send den til ovenstående adresse og vi svarer hurtigst muligt. Vi har også ændret det på vores site, så det skulle ikke være til at tage fejl af nu.

Mine Nike Free - total yndlings!

De her kun have potentiale som mit næste par

De her er vildt fede!

9 kommentarer to “Nike Free all the way”

  1. minslankekur 8. marts 2012 hos 22:49 #

    Har først lige opdaget jeres blog, sikke en fornøjelse! Jeg Skriver selv en sundheds-blog, dog med et lidt andet udgangspunkt da jeg er i gang med en fuldstændig livsstilsændring 🙂

    Er også stor tilhænger af nike free, men vil absolut også anbefale de nye nike pegasus 28 som også er rigtig fede og lækre at gå i. De er desuden lidt mere stabile hvis man nu har sådan en meget bevægelig fod 😉

    • Fit For Livin 8. marts 2012 hos 22:52 #

      Tak for din fine kommentar 🙂 Jeg kender slet ikke Nike Pegasus, men de lyder rigtig gode. Jeg er stærk tilhænger af at man vælger de sko der egner sig bedst til ens fod ligegyldigt hvordan de ser ud 🙂

      Lyder spændende med din blog og livstilsændring, vil fluks tjekke den ud.

      • minslankekur 8. marts 2012 hos 22:56 #

        Haha.. Du skal være velkommen, men forbered dig, der har været sure opstød på det sidste 😉

      • Fit For Livin 8. marts 2012 hos 22:59 #

        Det skal der være plads til! Jeg tror på du kan gennemføre det. Det er så hårdt, men hold op det er det værd i sidste ende 🙂

      • minslankekur 8. marts 2012 hos 23:00 #

        Jeg er ikke sådan lige at slå ud. Det handler bare meget om at tage sig sammen 🙂

  2. nataschacoester 8. marts 2012 hos 10:31 #

    Jeg har bestilt et par for nylig og glæder mig vildt til at få dem 🙂

    • Fit For Livin 8. marts 2012 hos 10:32 #

      Det forstår jeg godt 🙂 De er så fine!

  3. Trine 7. marts 2012 hos 21:13 #

    Løber du i dine Nike free? Eller bruger du dem bare til styrketræning? Jeg overvejer at få min far til at tage et par med hjem fra USA, hvor han bor, men er lidt i tvivl om, hvilken slags træning, jeg skal bruge dem til:-)

    • Fit For Livin 7. marts 2012 hos 21:26 #

      Ja det gør jeg 🙂 Jeg løber dog ikke langdistance udenfor, men derimod kun på løbebånd efter styrketræning og der er de super gode 🙂 Så det vil man sagtens kunne bruge dem til + almen træning. Synes klart du skal få et par med hjem nu hvor de er så billige derovre.

Skriv et svar

