Yoga for alle

6 mar

Nu hvor man træner så meget som vi gør, er det vigtigt at strække ud i længere tid efterfølgende for at smidiggøre kroppen og undgå skader.

Jeg har prøvet yoga i Fitness World, men har svært ved at få tid til det efter de mange træningstimer. Derfor er jeg begyndt på det herhjemme via Youtube videoer, og hold op det er egentligt hårdere end man lige tror. Jeg bruger ca. 20/30 min. et par gange ugentligt, og det er super godt. Lige pt. er jeg kun på begynderniveau, men med tiden bliver jeg forhåbentligt smidigere 🙂

Dyrker I yoga, og kombinerer I det med andre træningsformer?

6 kommentarer to “Yoga for alle”

  1. Maja 9. marts 2012 hos 23:43 #

    Jeg løber og går til yoga 2-3 gange om ugen. Jeg har tabt mig meget på maven af yoga, mere end af løb faktisk og når man har prøvet yoga tilstrækkeligt med gange, mærker man hvordan yoga samtidigt ændrer den mentale instilling/opfattelse af ens krop!

    Prøv at søg på Sadie Nardini, hun er en yogainstruktør fra New York og laver specielle weigt loss videoer 🙂 Og så er hun super flot og fit, hvilket jo også motiverer 🙂

    Hilsen Maja 🙂

    • Fit For Livin 10. marts 2012 hos 00:15 #

      Ej hvor spændende med at yoga faktisk har gjort du har tabt dig mere på maven end ved løb 🙂 Jeg har endnu ikke prøvet det så mange gange, men synes virkelig det er effektivt (og vildt hårdt). Jeg vil helt klart prøve at søge på hende yogainstruktøren, da jeg evigt og altid søger ny inspiration 🙂 Og det er altid rart når de selv er et resultat af deres effektive træning.

      • Maja 22. marts 2012 hos 15:42 #

        Ja, hun siger at hun har tabt sig 20 kilo på yoga, crazy! Her er den video jeg bruger for tiden:

        (vejrtrækningen er ret vigtig 🙂

      • Fit For Livin 22. marts 2012 hos 16:27 #

        Ej tak for link til videoen og crazy med de 20 kg. Den vil jeg prøve senere 🙂 Skal nok huske vejrtrækningen, selvom jeg faktisk synes det er noget af det sværeste ved yoga.

  2. Christine 6. marts 2012 hos 18:35 #

    Jeg går til bodyflow i Fitnessdk – det er en blanding af pilates, tai chi og yoga. En helt fantastisk kombination!

    • Fit For Livin 6. marts 2012 hos 21:50 #

      Det lyder rigtig spændende at det er en blanding af stilarter. Tror jeg desværre ikke Fitness World har, men mon ikke jeg kan finde nye Youtube videoer 🙂

Skriv et svar

