I’m a sellout!

6 Mar

På trods af dette er en kost, motions og livsstilsblog, har jeg (Danica) faktisk en anden og meget vigtig hobby i mit liv, nemlig fashion. Jeg er en kæmpe modeentusiast, læser modeblogs, følger med i modeugen og shopper rigtig meget. Min stil er rå, simpel med et twist og jeg elsker nye sammensætninger af tøj. MEN netop fordi jeg er så grebet af fashion, bugner mit skab, og jeg sælger som følge heraf ud i aften på Train i Århus.

Kender I til megakup på Train? Det er et luksus secondhand tøjarrangement. Jeg har en gang før haft en stand og man sælger virkelig godt, samtidigt er der rigtig mange gode fund at gøre til ingen penge. Det kan ihvertfald klart anbefales og så koster det fatisk ikke så meget at have en stand. Dørene åbner kl. 18.00 og det koster 40 kr. at komme ind. Jeg håber på at se jer 🙂

Skriv et svar

