Tattoo day!

29 feb

Vi har begge tatoveringer i forvejen, og elsker ideen om at kunne udsmykke sin krop på en unik måde. I dag blev vi så begge tatoveret igen. Det er noget der har været undervejs i flere år, og for et par uger siden blev vi enige om det var på tide at gøre noget ved det. Tattoveringen har en stor betydning for os og vi er begge overlykkelige over resultatet.

På trods af dette primært skal være en inspirationsblog til træning, kost og velvære, vil der til tider også være indlæg der definerer vores hverdag og, for os, spændende emner. Det håber vi at I kan lide.

Vi har ladet os inspirere af nedenstående billeder bl.a., forstået på den måde at tatoveringen gerne måtte være unik og bestå af en lidt “skæv og anderledes” tekst.

Ville I finde det interessant at se vores nye tatovering og har I selv nogen?

Den her har intet med vores tattoo at gøre, men er bare virkelig smuk!

6 kommentarer to “Tattoo day!”

  1. Mariane 2. april 2012 hos 19:54 #

    Først vil jeg sige – Super fed blog! Min dårlige samvittighed er nu ret stor, hvor jeg har proppet mig med en gang yoghurt og den usunde müsly! Så i morgen må blive en ny start på lovet! 😀

    Er vild med jeres nye tekst tatovering! 😉 Jeg har netop fået lavet min anden tatovering (desværre kun den anden – Jeg har en familie, som har svært ved at acceptere jeg er vild med den slags, så tager det i små slag) Jeg kan klart også anbefale jer Vibes Tattoo i baneegårdsgade – Hun er sindssyg flink og dygtig og siger sin mening! Og så er hun ret billigt. Fik lavet 6 sommerfugle i forskellige størrelser op ad rygsøjlen (fra BH’ens omkreds og op til nakken), som jeg kun gav 1000 kr. for. 🙂 Den skal selvfølgelig udbygges, så der kommer sommerfugle hele vejen end af rygsøjlen. 😀

    • Fit For Livin 2. april 2012 hos 20:20 #

      Tusinde tak 🙂 Og fedt det har fået dig kickstartet til at starte på en frisk i morgen 🙂

      Fedt med tattoo. Jeg kun godt forestille mig det er svært at få tattoos når familien har svært ved at acceptere det, men godt du gør det du har lyst til. Jeg kendte slet ikke Vibes, er den ny? Hun lyder dygtig og tilmed billigere end gennemsnittet. Det lyder ellers som en rigtig fed tattoo du har fået dig, og bliver spændende når der skal bygges mere på 🙂 Jeg elsker rygtattoos til kvinder, det er virkelig feminint.

      • Mariane 3. april 2012 hos 20:55 #

        Vibe har rejst sindssygt meget rundt i verden, og har mange års erfaringer. Hun havde tattoobutik i Højbjerg, men rykkede ind til centrum for nogle år siden, mener jeg. 🙂 Så forholdsvis ny. Det er som regel de gamle tattoobutikker, man hører om, fordi det er dem alle kender. 😉 Søg evt. på google – Hun har en hjemmeside med galleri. 😉
        Jeg vil ikke holde mig helt tilbage, fordi nogle andre synes det er grimt – De tør dog også lidt op, når de så ser resultatet. 😉 De synes jo sommerfuglene er fine! 😀
        Jeg har også altid synes rygtatoveringer til kvinder har været fine – Men der skal lige ryge nogle kilo før resten bliver lavet. ;b Og så skal jeg lige over sommeren, så jeg ikke skal undgå solen. 😉

      • Fit For Livin 3. april 2012 hos 20:59 #

        Det vil jeg gøre 🙂 Der er virkelig kommet mange tattoobutikker på det seneste og det er jo bare godt med et stort udvalg. Det er godt du ikke holder dig tilbage og så længe de synes det er flot når du ser det, så er alt jo godt. Men ja, nok bedst at vente til efteråret igen er her før du skal tattooveres igen. Det er så besværligt med solen haha, har prøvet det 😉

  2. Michelle Nielsen 1. marts 2012 hos 16:36 #

    BILLEDE!
    Har I fået det lavet ved Mjølner Tattoo? Og er det godt?
    Skal selv til at have en nr. 5 🙂

    Michelle
    Aesthetics.dk

    • Fit For Livin 1. marts 2012 hos 18:22 #

      Billeder kommer snart, de er ikke så kønne lige i dag 😉

      Ja vi har fået lavet det ved Mjølner Tattoo. Det er såååå godt et sted. De er virkelig grundige og helt vildt søde, elsker at være dernede. En nr. 5? Hvor fedt! Jeg har “kun” 4 nu. Har du billeder af dine på din blog? Har kun set den du har på håndledet, og den er super smuk 🙂

Skriv et svar

