It’s not rocket science!

27 feb

Når man sidder og søger rundt på nettet finder man hundredvis af forslag til træningsprogrammer og diæter. Man skal passe på med at falde for alle de smarte ord og huske at det er ikke din planlægning eller notering af løft og kcal indtag der gør forskellen.

Det er i bund og grund kun den ydelse du ligger i arbejdet ..

Fanger mig selv i at nogen gange sætte det helt store skema op for træning og mad.

Hvor jeg måske bare skulle holde det simpelt – det er jo ikke nogen videnskab at holde den sunde linie eller at tage ned i centeret 🙂

Er jeg den eneste der nogen gange overanalyserer hvad der skal til, i stedet for bare at komme af sted? 🙂

4 kommentarer to “It’s not rocket science!”

  1. Mathilde Krogh Guldbrandsen 28. februar 2012 hos 12:44 #

    Jeg er i hvert fald glad for, at jeg stoppede med at måle al mad på kcal indhold, men bare spiser hvad jeg har lyst til, selvfølgelig inden for rimelighedens grænser, og hvis jeg har dårlig samvittighed, så er det bare i fitness 🙂

    • Fit For Livin 28. februar 2012 hos 13:02 #

      Sådan har jeg det også – man lærer hurtigt hvad forskellige måltider indeholder. Det kan også nemt blive en besættelse, hvilket kan blive en ond cirkel. Og fitness er altid et godt sted at få afsat sin dårlige samvittighed 🙂

  2. Emma Kathrine 27. februar 2012 hos 23:25 #

    Jeg overanalyserer også alt for meget, lidt for ofte 😀 Som du selv siger, det er virkelig simpelt, og man ved jo godt, hvad man burde sige nej til, og om man ikke lige burde tage en tur i fitness istedet!

    • Fit For Livin 28. februar 2012 hos 10:16 #

      Tak for din fine kommentar 🙂 Lige præcis, det er jo netop så simpelt, det glemmer man bare nogle gange 🙂

Skriv et svar

