Take the stairs!

26 Feb

Normalt er søndag egentlig vores restitutionsdag, hvor kroppen får noget hvile ovenpå ugens hårde træning.

Men her til aften havde vi for meget energi, så vi tog lige en aftentur på stairmasteren. 9 etager – AV!

3 kommentarer to “Take the stairs!”

  1. Mathilde Krogh Guldbrandsen 28. februar 2012 hos 12:48 #

    wow i giver den gas! Dejlig inspiration!

    • Fit For Livin 28. februar 2012 hos 13:03 #

      Det er vi glade for du synes 🙂 Man kan faktisk meget nemt få motion ind i sin hverdag. Det her tog fx kun 10 min. hvor vi alligevel vil have siddet foran TV’et.

Trackbacks/Pingbacks

  1. My goals for a fit body (with pictures)! « Fit For Livin - 28. februar 2012

    […] jeg op med Youtube videoer og tager en tur op og ned af vores trapper 3 gange (se tidligere indlæg her). Jeg sammenligner mig ikke med nogle, men lader mig udelukkende inspirere. Vi er ikke alle skabt […]

Skriv et svar

