Accepter din krop som den er!

26 Feb

Arbejd med din krop og IKKE imod den 🙂

Vi håber I har en skøn søndag derude og fået nydt det skønne vejr. Det er jo perfekt vejr til at løbe en lang tur.

2 kommentarer to “Accepter din krop som den er!”

  1. Michelle Nielsen 26. februar 2012 hos 14:33 #

    Hey tak for din kommentar på min blog 😀
    Jeg har lige lavet en give-away som jeg håber du vil deltage i.

    Michelle
    Aesthetics.dk

    Ps. jeg kommer nok ikke ud og løbe 😉

    • Fit For Livin 26. februar 2012 hos 14:40 #

      Tak for din kommentar.

      Ha ha, det er i orden du ikke kommer ud at løbe 😉 Gør jeg heller ikke, det er vidst tilstrækkeligt med en gåtur i dag 🙂

      Jeg deltager fluks i din giveaway. Jeg følger dig allerede på BlogLovin og elsker din blog:)

      / Danica

Skriv et svar

