Be inspired on a saturday!

25 feb

Er du i tvivl om du skal træne  i dag eller om kosten skal være nærende og sund? Så tag et kig på disse billeder og bliv inspireret! Når jeg er doven eller ikke gider at træne og spise sundt, kigger jeg altid i min inspirationsmappe og 5. sekunder efter er jeg klar til dagens udfordringer. Af samme grund har både Rasmus & jeg dagens træning overstået og det føles skønt! Nu står den på rengøring og i aften hygge til Voice og film.

Audrina klar til dagens træning. Alt er ligesom mere overskueligt på en strand i L.A 🙂

Modbevis folk der ikke tror på dig!

Spis med måde og med tanke på din drømmekrop!

So true!

Slut aftenen af med indbydende og sunde snacks!

I må have en skøn aften og weekend. I morgen vil vi præsentere vores opskrift på hjemmelavede proteinbarer og lade jer få indblik i vores målsætninger for vores kroppe. / Danica

Skriv et svar

