My workout playlists

24 feb

Træning uden musik er umuligt for mig! Det er simpelthen mig ikke muligt at gennemføre en træning (ihvertfald ikke specielt godt) hvis jeg ikke har min musik med. Vi har vel alle prøvet at glemme vores musik, eller opdage der ikke er mere strøm på, hvorefter  humøret daler. Det sker dog heldigvis ikke så tit mere for mig. Ved at bruge musik til din træning kan du faktisk øge din indsats med op til 15 % – tankevækkende! Og vi har alle en sang hvor den bare får en ekstra skalle når den kommer.

Husk musikken!

Derfor vil jeg gerne præsentere mine 2 playlists når det kommer til træning.

En playlist præget af nyt pop og elektro house (tryk på billedet for større format)

Lidt ældre sange med godt tempobeat (tryk på billedet for større format)

Begge playlists kommer i brug under mit træningspas, og jeg bruger meget tid på sammensætte dem. Hvilke er jeres yndlings træningsnumre og bruger I overhovedet musik når I træner?

3 kommentarer to “My workout playlists”

  1. Johanne 24. februar 2012 hos 13:11 #

    True! Det er da også meget mere kedeligt, hvis man ikke kan synge/mine med til sangen imens 😉

    http://www.johannethorhauge.blogspot.com

    • Fit4Livin 24. februar 2012 hos 15:13 #

      Lige præcis! Musik skal der til når man træner 🙂

      Og fin blog du har dig. Vi følger dig nu via Bloglovin 🙂

Trackbacks/Pingbacks

  1. Svar på spørgerunden #2 « Fit For Livin - 24. november 2012

    […] at tjek vores tidligere indlæg med de playlister vi anvender (her og her). Det er noget tid siden listen er opdateret, men så snart jeg kommer igang igen, så vil jeg […]

Skriv et svar

